Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie pacura usoara cu continut de sulf de maxim 1 %


Anunt de participare (utilitati) numarul 139766/18.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACVACALOR S.A.
Adresa postala: str. Vanatorilor, nr. 49, Localitatea: Brad, Cod postal: 335200, Romania, Punct(e) de contact: NITA ADINA FLORICA, Tel. +40 730066256, In atentia: BOGHEAN EMIL, Email: [email protected], Fax: +40 254218070, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
producere, transport si distributie energie termica
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie pacura usoara cu continut de sulf de maxim 1 %
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul CT Gurabarza, loc Criscior, str Uzionei, nr 1, jud Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in livrarea de pacura usoara cu continut de sulf de maxim 1 %, cu caracteristicile fizico-chimice prevazute in caietul de sarcini, la locul de livrare depozitul CT Gurabarza, din loc Criscior, str Uzinei, nr 1, jud Hunedoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09135000-4 - Pacura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3000 de tone pacura usoara cu continut de maxim 1% sulf
Valoarea estimata fara TVA: 8, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
10000 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Cuantumul garantiei de buna executie a contr de furniz este de 5% din pretul contr fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art. 86 alin. (2)-(3) si art. 91 din H.G. nr 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Contractantul va preda achizitorului, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, instrumentul de garantare, cu valabilitatea pana la 31.03.2012, ce va deveni anexa la contract;Sau b) prin retineri din sumele datorate pentru facturile introduse la plata. Aceasta modalitate de constituire se stabileste de comun acord cu operatorul economic declarat castigator conf art. 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si venituri proprii. Persoanele cu functii de decizie Cor Mihaela, practician coordonator al SP Activ Insolv Expert IPURL - administratorul judiciar, Nita Adina - administrator special
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul 1 (12A)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul 2 (12B).
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) prin care trebuie sa se prezinte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) prin care trebuie sa se prezinte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleAmbele certificate in original sau copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului)
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular3(12C)
- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ord presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 10Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69ยน (eviatrea conflictului de interese)din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 11 Persoanele cu functie de decizie in SC Acvacalor SA in insolventa: Cor Mihaela, practician coordonator al SP Activ Insolv Expert IPURL - administrator judiciar, Nita Adina Florica - administrator special Certificat constatator, in original sau copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca:
- obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC;
Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului in traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleInformatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e):
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani -Completare Formular nr. 6(12E).Experienta similara-Formular nr.7- (indeplinireaa unuia sau mai multecontracte defurnizare de produse similare)Declaratie privin echipamentele Declaratie privind mijloacele de transport. (dovada asigurarii cu mijloace specializateproprii sau inchiriate)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificate de management al calitatii (ISO 9001 ) emise de organisme acreditate pentru comercializare produse petroliere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2012 12:30
Locul: sediul SC Acvacalor SA in insolventa, loc Brad, str Vanatorilor, nr 49, jud Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Numar de agenti preconizati - 5Se vor califica in etapa a II a candidatii care cumuleaza un numar minim de 5 puncte.Pentru un numar cuprins intre 1 -3 autovehicule se acorda 3 puncte.Pentru un numar cuprins intre 4-10 autovehicule se acorda 5 puncte.Pentru un numar peste 10 autovehicule se acorda 10 puncte.In cazul ofertelor de pret egale se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelorSe va utiliza procedura licitatie restransa accelerata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Acvacalor SA in insolventa Oficiul juridic
Adresa postala: str Vanatorilor, nr 49, Localitatea: Brad, Cod postal: 335200, Romania, Tel. +40 730066256/+40 724285572, Email: [email protected], Fax: +40 254218070
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2012 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer