Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PAINE CONSUM SI REGIM


Anunt de participare numarul 72610/23.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, In atentia: REFERENT FURNICA MARIANA, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BIROU ACHIZITII
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REFERENT FURNICA MARIANA, Email: [email protected], Fax: 0241.619.260
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BIROU ACHIZITII
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REFERENT FURNICA MARIANA, Email: [email protected], Fax: 0241.619.260
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BIROU ACHIZITII
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REFERENT FURNICA MARIANA, Email: [email protected], Fax: 0241.619.260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTACONSTANTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PAINE CONSUM SI REGIM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-DUL TOMIS NR. 145, MAGAZIA DE ALIMENTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PAINE CONSUM SI REGIM, CANITATILE SUNT PREVAZUTE I NDOC DE ATRIBUIRE, SECTIUNE II -CAIET DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UN SINGUR LOT COMPUS DIN :
PAINE CONSUM :14500 BUC DE 250 GRAME(FELIATA SI AMBALATA INDIVIDUAL)/LUNA
PAINE REGIM :16000 BUC DE 250 GRAME (FELIATA SI AMBALATA INDIVIDUAL)/LUNA.
DURATA CONTRACT :8 LUNI
Valoarea estimata fara TVA: 244, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 1% DIN VALOAREA ACHIZITIEI SI REPREZINTA 2440 lEI. conditii si modalitate de plata: prin o.p in contrul RO79 TREZ2315041XXX000606 sau numerar la casieria unitatii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURILE ALOCATE DE C.J.A.S. CONSTANTA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligib Original; decl. privindneincadrareain sit.prev. la art.181 din OUG34/2006 Original; cert.fiscalemise de AFP si Primarie - orig sau copie leg.; Cert. ORC + CUI + Anexa la CUI copie; fisade informatii generale original;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil (bilant la 30.06.2008) copie;Fisa de informatii generale ( cifra deafaceri )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoriz pt livrarea produselor de la producator- copie leg.; Recom. din partea altor unitati spitalicesti (cel putin 2 recomandari) orig; Lista princip livrari original; Decl.dotarile spec orig.; Decl. personal orig; Decl. privind stocul(orig) ; certificat ISO :9001:2000 (copie); certificat ISO :22.000 (copie);Fisa tehnica de prezentare copie; Licentade fabricatiede la peoducator ( copie ); Buletin de analiza organoleptic ( copie ), mostre de produs cate 2 mostre din fiecare produs.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: conditii si modalitate de plata: prin o.p in contrul RO79 TREZ2315041XXX000606 sau numerar la casieria unitatii, b-dul tomis, nr. 145, constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2009 14:00
Locul: SALA DE CONSILIU A SPITALULUI, LANGA REGISTRATURA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OPERATOR ECONOMIC CE A DEPUS OFERTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.222, Fax: 0241.619.260
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa de catre contestator;in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta a actului autoritatii contractante ; solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 5 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 , SECTOR 3 , BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030094, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.31.46.42
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2009 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer