Licitatie Publica - ACHIZITIE PAINE SEMIALBA
Anunt de participare numarul 74836/03.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BACAU
Adresa postala: Str. General Guse nr.3, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600234, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Margasoiu, Tel.0234-520852, Email: [email protected]; [email protected];[email protected], Fax: 0234-520456, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL PIATRA NEAMT
Adresa postala: B-d Decebal, Nr. 35, Bl 14, parter, Localitatea: PIATRA NEAMT, Cod postal: 610076, Romania, Punct(e) de contact: Craescu Adina, Tel.0233-232390, Email: [email protected], Fax: 0233-218587
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PAINE SEMIALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIARUL Bacau, str. General Stefan Guse nr.3. Bacau, jud. Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie paine semialba- 0, 500 kg
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
min.150000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 418, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta cantitatea cu70.000 kg
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 8300 leiGarantia de executie 5% din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, plata - ordin de plata prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura in original Formular G;
4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice in original .
5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original .
Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratii bancare , dovada privind asigurarea riscului profesional;nesolicitat
b) bilantul contabilsolicitat
Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 30.06.2008 , vizat si inregistrat de organele competente - incopie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C/27814 din 27.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2009 11:00
Locul: BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINALUL PIATRA NEAMT, B-dul Decebal Nr. 35, Bl. 14, parter Piatra Neamt.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau- Sectia de contencios administrativ
Adresa postala: Adresa postala: Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.4, localitatea: Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala: Str. SRAVROPOLEOS, NR.6, sect. 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de5 zile de la luarea la cunostinta a unui act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Penitenciarului Bacau
Adresa postala: str. General Guse nr.3, Localitatea Bacau, ,Localitatea: Bacau, Cod postal: 600234, Romania, Tel.0234/520456, Email: [email protected]; [email protected]; [email protected], Fax: 0234-520852
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2009 13:54