Licitatie Publica - achizitie paine semialba
Anunt de participare numarul 46920/18.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BACAU
Adresa postala: Str. General Guse nr.3, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600234, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Margasoiu, Tel.0234-524711, Email: [email protected], Fax: 0234-520852
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie paine semialba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIARUL Bacau, str. General Guse nr.3, Bacau , jud. Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie paine semialba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
min. 125000kg; max. 200000kg
Valoarea estimata fara TVA: 252, 875RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 2125 lei garantia de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea- formular 2, informatii generale- formularl 3
declaratie privind eligibilitatea, informatii generale.
Declaratie pivind neincadrarea in prevederile ar 181 din O.U.G 34/2006,
certificat eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caareia societatea are sediul social, care sa atesteze ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local la data de 29.02.2008, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social prvind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data 29.02.2008, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
In situatia in care din documentele solicitate reiese se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilant la 30.06.2007 vizat si inregistrat de organele competente si/ sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul /ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cu principalele livrari efectuatein ultimi 3 ani.
2. Autorizare pentru livrarea produselor(formular4)- pentru firmele distribuitoare
3. Recomandari din partea altor beneficiari (se vor prezenta cel putin doua recomandari)
4. Buletin de analiza la produsul ofertat sau certificat de calitate si/sau certificat de conformitate5.Declaratie care contine informatii privind, adresa punctului de lucru, dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport autorizate, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului(formularul 5)
6.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimile 12 luni, asiguararea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
7.Licenta de fabricatie-pentru producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C/408918 din11.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2008 12:00
Locul: Penitenciarul Bacau, str. General Guse nr.3, Bacau , jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoana imputernicita din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau- Sectia de contencios administrativ
Adresa postala: Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.4, localitatea: Bacau. Cod postal: 600356, ROMANIA, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600356, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala: Str. SRAVROPOLEOS, NR.6, sect. 3 cod 30084, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de5 zile de la luarea la cunostinta a unui act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Penitenciarului Bacau
Adresa postala: Adresa postala: str. General Guse nr.3, Localitatea Bacau, Cod postal: 600234, ROMANIA, Tel: 0234/524711, 0234/520456, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600234, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2008 14:34