Licitatie Publica - achizitie paine si produse de panificatie patiserie
Anunt de participare (utilitati) numarul 3172/23.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES
Adresa postala: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430353, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS DAN VALEAN, Tel.0262-278975, Email: [email protected], Fax: 0262-228322
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie paine si produse de panificatie patiserie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL DGASPC
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitioanarea zilnica a produselor de panificatie patiserie pentru copiii si adultii din subunitatile DGASPC MM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.1)
15811300-9-Cornuri (Rev.1)
15812100-4-Produse de patiserie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
150.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 317.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.05.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN SUMA DE 5% DIN VALOARE CONTRACT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SCRISOARE DE GARANTIE IN ORIGINAL SAU VIRAMENTE IN RATE SUCCESIVE DE 5% DIN VAL. FACTURILOR ACHITATE SUCCESIV
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SE SOLICITA LEGALIZAREA GRUPULUI DE OPERATORI ECONOMICI DECLARATI CASTIGATORI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA OBLIGATORIE PRIVIND PREZENTAREA CAZIERULUI JUDICIAR/CERTIFICAT ECHIVALENT
DECLARATIE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR PLATII IMPOZITELOR LA BUGET LOCAL SAU CENTRALIZAT AL STATULUI
SE SOLICITA AUTORIZAREA DE FUNCTIONARE SAU ALT DOCUMENT EDIFICATOR
FISA DE INFORMATII GENERALECERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL COMERTULUI
AUTORIZATII DE FUNTIONARE SAU ALTELE ECHIVALENTE
DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATELE EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 3 ANI
DECLARAREA CIFREI DE AFACERI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR CONTRACTE PE ULTIMII 3 ANI CU PRODUSELE PENTRU CARE PREZINTA OFERTE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.06.2007
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2007 11:00
Locul: baia mare str. banatului nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2007 11:36