Licitatie Publica - Achizitie palarii pentru personalul silvic
Anunt de participare numarul 56826/27.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Prin DIRECTIA SILVICA TARGU-MURES
Adresa postala: str. Enescu, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Prin DIRECTIA SILVICA TARGU-MURES
Adresa postala: str. Enescu, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Prin DIRECTIA SILVICA TARGU-MURES
Adresa postala: str. Enescu, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie palarii pentru personalul silvic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul DS Targu-Mures si la Ocoalele silvice din judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de palarii pentru personalul silvic de teren si birou
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18441000-2 - Palarii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
355 buc palarii
Valoarea estimata fara TVA: 60, 660RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 606.60 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, cu OP, CEC
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conf art 44 alin 1si 2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundereprivind eligibilitatea,
declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art 181 la OUG 34/2006
certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat
certificat de plata a taxelor si impozitelor locale,
certificat constator emis de ORC cu domeniile de activita,
certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista princ livrari de produse in ultimii 3 ani,
documente care sa ateste calitatea produselor conf. cerintelor caietului de sarcini,
mostre ale materialelor folosite si ale produselor
certificate de calitate si garantie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5232
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S39-053718 din 26.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: depunere numerar la caseria unitatii sau cu OP in cont RO 23BRDE270SV 03008642700
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2008 09:00
Locul: sediul DS Targu-Mures, str.Enescu, nr6, loc. Targu-Mures, jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa si copie BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Targu-Mures
Adresa postala: str, Justitiei, nr.1, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265/263694, Email: [email protected], Fax: 0265/269199
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al DS Targu-Mures
Adresa postala: Str. Enescu, nr.6, ,Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2008 06:39