Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie pantofi de primavara - toamna, pantofi de vara, genti de serviciu si sosete


Anunt de participare numarul 132935/08.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +4 0213171005, Email: [email protected], Fax: +4 0213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie pantofi de primavara - toamna, pantofi de vara, genti de serviciu si sosete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala a directiei silvice, str.Nordului, nr.4, Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul nr.I: pantofi de primavara - toamna si pantofi de vara confectionati din piele
Lotul nr.II: genti de serviciu confectionate din piele
Lotul nr.III: sosete si ciorapi confectionati din bumbac; lana in amestec.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18813000-1 - Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
18317000-4-Sosete (Rev.2)
19000000-6-Produse din piele, materiale textile, din plastic si din cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I ? pantofi de primavara ? toamna si pantofi de vara:
Pantofi de primavara ? toamna ? personal barbatesc ? 478 perechi
Pantofi de primavara ? toamna ? personal feminin- 42 perechiPantofi de vara ? personal barbatesc ? 473 perechi
Pantofi de vara ? personal feminin ? 45 perechiLotul II ? genti de serviciu:
Genti de serviciu personal teren ? 481 bucati
Genti de serviciu personal birou barbatesc ? 34 bucati
Genti de serviciu personal birou feminin ? 13 bucati.Lotul III ? sosete:
Sosete ? 4.123 perechi
Ciorapi ? 2.915 perechi
Valoarea estimata fara TVA: 376, 134RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ( in acest caz pentru fiecare lot ) este stabilit conform prevederilor art.43^1, alin.2, lit.a din OUG nr.34 / 2006 si este de: Lotul I ? pantofi de primavara ? toamna si pantofi de vara: 3600 leiLotul II ? genti de serviciu: 2700 lei.Lotul III ? sosete: 1000 lei.In cazul in care un ofertant depune contestie si Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma: Lotul I ? pantofi de primavara ? toamna si pantofi de vara: 1837.08 lei (conf.art.278^1, alin.1, lit.a din OUG nr.34 / 2006 )Lotul II ? genti de serviciu: 1385.38 lei(conf.art.278^1, alin.1, lit.a din OUG nr.34 / 2006 ).Pentru lotul III - sosete nu se va retine din garantia de participare in cazul in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata deoarece valoarea estimata este sub 63000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: A)Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depuneatat in original la sediul Directiei Silvice Neamt, cat si in SEAP (copia acesteia) pana la data si ora limita de cand autoritatea contractanta are acces la documente.B)Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora limita de cand autoritatea contractanta are acces la documente.C)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante pana la data si ora de cand este acces la documente.Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800 - BRD Piatra Neamt.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie ale directiei silvice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completare formular ?Informatii generale? din sectiunea formulare;
- Completare formular ?Declaratie privind eligibilitatea? din sectiunea formulare, atat de ofertanti, cat si de ofertantii asociati, subcontractanti si terti sustinatori - daca este cazul.- Completare formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din sectiunea formulare;
- Completare formular ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34 / 2006 din sectiunea formulare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing.Maftei Simion ? director; ec.Matrescu Radu ? director economic; ing.Gorghiu Mircia ? director tehnic; ing.Alungulesei Ciprian ? birou corp control; Ing.Cucos Vasilica ? birou corp control; ing.Pahoni Florin ? responsabil achizitii publice; jr.Romaniuc Camelia; jr.Chindea Iulian ? comp.juridic; ec.Pana Doina ? birou financiar contabil.
- Completare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din sectiunea formulare.
- Completare formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181?din sectiunea formulare, atat de ofertanti, cat si de ofertantii asociati, subcontractanti si terti sustinatori - daca este cazul;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ( sanatate, pensii, somaj ), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala .
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34 / 2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Pana la data limita de depunere a ofertelor se vor prezenta documente justificative.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar contine obiectului procedurii.
Inaintea de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.
Persoane juridice / fizice straine - respectarea prevederilor art.182 din OUG nr. 34 / 2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin:
Lotul I ? pantofi de primavara ? toamna si pantofi de vara: 350.000 leiLotul II ? genti de serviciu: 270.000 leiLotul III ? sosete: 100.000 lei.Se va declara cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani, atat in lei, cat si in euro. Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
Ofertantii care se gasesc in categoria IMM-urilorbeneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri globala.
Completare formular "Informatii generale"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizatin ultimii trei ani produse similare, in valoare de minim:
Lotul I ? pantofi de primavara ? toamna si pantofi de vara: 150.000 lei, fara TVALotul II ? genti de serviciu: 60.000 lei, fara TVALotul III ? sosete: 35.000 lei, fara TVA.Completare formular ?Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani? din sectiunea formulare care va contine valori, perioade de furnizare, beneficiari ? autoritati contractante sau client privati.
Completare formular ?Experienta similara? din sectiunea formulare. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente (procese verbale de receptie, ?.etc) emise sau contrasemnate de catre beneficiari.
Pana la data limita de depunere a ofertelor ofertantii au obligatia de a depune la sediul autoritatii contractante, str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt, mostre, pentru modelele solicitate. Mostrele din fiecare produs vor fi etichetate corespunzator.
Completarea formularului ?Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? din sectiunea formulare ? se va completa si prezenta numai daca este cazul. Ofertantul are obligatia de a preciza partea / partile din contract care urmeaza sa le subcontracteze, procentul de subcontractare si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Domeniul de activitate al subcontractantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii.,
- Completarea formularului ?Acord de asociere? din sectiunea formulare ? se va completa si prezenta numai daca este cazul. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Fisa curenta reprezinta o copie a fisei cu numarul 4746- Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (conform modelului din sectiunea formulare), semnata si stampilata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succinct, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf.art.11, alin.4 din HG 925 / 2006).- Eventualele obiectiuni la modelul de contract din sectiunea formulare, respectiv modificari ale clauzelor contractuale sau adaugarea unor clauze noi, vor fi formulate in scris cu justificari si vor fi inaintate impreuna cu documentele de calificare. Daca ofertantul propune clauze contractuale noi sau modifica clauzele din proiectul de contract, iar acestea sunt dezavantajoase pentru directia silvica, aceasta isi rezerva dreptul de a le respinge si are obligatia de a informa ofertantul cu privire la aceasta situatie. Daca acesta nu renunta la clauzele respective oferta va fi considerata neconforma. Dupa data si ora limita de depunere ofertelor nu se mai accepta modificari/completari/eliminari ale clauzelor contractuale.- Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original, copie legalizata si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de contestatar despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2012 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer