Licitatie Publica - Achizitie pantofi de primavara-toamna pentru personalul angajat al D.S.Deva
Anunt de participare numarul 70887/16.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA DEVA
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330091, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Investitii, Mecanizare, Achizitii, Tel.0254-205100, In atentia: ing.Gorun Gabriel, Email: [email protected], Fax: 0254-205111, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA DEVA
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330091, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Investitii, Mecanizare, Achizitii, Tel.0254-205100, In atentia: ing.Gorun Gabriel, Email: [email protected], Fax: 0254-205111, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA DEVA
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330091, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Investitii, Mecanizare, Achizitii, Tel.0254-205100, In atentia: ing.Gorun Gabriel, Email: [email protected], Fax: 0254-205111, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie pantofi de primavara-toamna pentru personalul angajat al D.S.Deva
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul DirectieiSilviceDeva
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de pantofi primavara-toamna pentru barbati 376 perechi sipentru femei - 45 perechi, in conformitate cu prevederile O.M. nr.1305/2005, modificatprin O.M.332/2006.
Livrarea se va facede catre furnizor la Directia Silvica Deva.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18813300-4 - Incaltaminte de oras (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pantofi primavara-toamna pentru barbati 376 perechi si pentru femei - 45 perechi, in conformitate cu prevederile O.M. nr.1305/2005, modificat prin O.M.332/2006.
Valoarea estimata fara TVA: intre 45, 000 si 47, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 480 lei garantie de buna executie - 5% prin retinerie succesive din facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil ultima editie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-documente care sa ateste conformitatea si calitatea produselor cuprevederile O.M.nr.1305/2005 modificat prin O.M.332/2006
-lista principalelor livrari de produse similare din ulimii 3 ani
-se vor prezenta mostre ale materialelor folosite, etichetate si certificate conform caietului de sarcini.-se vor prezenta mostre pentru cele doua tipuri de pantofi, pentrubarbati(marimea 42)si pentru femei(marimea 38), conform caietului de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: pretulin lei, fara TVA, pentru toti pantofii
2.
Calitatea produsului
20%
Descriere: totalitatea parametrilor tehnici si estetici
3.
Termen de livrare
10%
Descriere: perioada in zile pana la receptia pantofilor
4.
Termen de garantie
10%
Descriere: garantia, in zile, acordata pantofilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2009 12:00
Locul: DIRECTIA SILVICA DEVA, str.Mihai Viteazu, nr.10, Deva, jud.Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa doar reprezentantii legali ai ofertantilor sau persoanele imputernicite ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al D.S.Deva
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330091, Romania, Tel.0254/205100, Email: [email protected], Fax: 0254/205111, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2009 08:43