Licitatie Publica - Achizitie parti,accesorii si consumabile pentru copiatoarele din gama Xerox si Toshiba, precum si servicii de intretinere si reparatie a acestora
Anunt de participare numarul 143095/13.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. +40 257281850-289, In atentia: Dekany Edita, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Directia Patrimoniu-Serviciul Logistica si Mentenanta Administrativa, Achizitii, Tel. +40 257270098, In atentia: Dekany Edita, Email: [email protected], Fax: +40 257270098, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Directia Patrimoniu-Serviciul Logistica si Mentenanta Administrativa, Achizitii, Tel. +40 257270098, In atentia: Dekany Edita, Email: [email protected], Fax: +40 257270098, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Relatii cu publicul-Registratura camera 5, Tel. +40 2572781850-316, In atentia: Dekany Edita, Email: [email protected], Fax: +40 257270098, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie parti, accesorii si consumabile pentru copiatoarele din gama Xerox si Toshiba, precum si servicii de intretinere si reparatie a acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Arad-B-dul Revolutiei nr.75 Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incepand cu anul 2006 au fost achizitionate atat copiatoare din gama Xerox cat si copiatoare din gama Toshiba de catre Primaria Municipiului Arad, copiatoare necesare pentru desfasurarea activitatii serviciilor din cadrul institutiei, in conditii optime.Pentru aceasta este necesara achizitionarea de parti , accesorii si consumabile pentru copiatoarele din gama Xerox si Toshiba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30125000-1-Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
50313100-3-Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2)
50313200-4-Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 383, 870.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP este de: Lotul I -2.548, 39 lei , Lotul II -1.291, 00 lei . GP se constituie in lei.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 90 zile) .Modul de constituire a GP la ofertare: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoareaAC.Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari , de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original;
-Ordin de plata vizat de banca.Contul pentru GP la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.-in numerar la caseria AC. Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor?.Nota: Garantia de particitare depusa intr-una din formele solicitate va fi insotita de o declaratie a ofertantului in care precizeaza si accepta ca suma de : Lotul I -2.548, 39 lei , Lotul II -1.291, 00 lei , se poate retine conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, in situatia in care va fi respinsa contestatia de catre CNSC.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM-urilor, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 9, acesta fiind prezentat odata cu GP inainte de deschiderea ofertelor.AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Echivalenta lei/valuta este cursul BNR din data publicari invitatiei de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12A ? original, prezentat la capitolul Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.
- Ofertantii vor depune Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?
-Ofertantii vor depune ? Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAFprivind plata obligatiilor labugetul general consolidat , certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data deschiderii este inregistrat cu obligatii de plata a impozitelor catre bugetul de stat sau local, sau care prezinta certificate fara valabilitate la data deschiderii.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile simodificarile ulterioare.Se solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul Formulare
Persoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
ing. Gheorghe Falca ? primar, Catalin Titiriga ? viceprimar, Bognar Levente ? viceprimar, Claudia Macra ? Administrator public, dl.Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Adrian Lazurca, consilier local, dl. Glad Varga, consilier local, dna. Marcela Nicseanu, consilier local, dl. Ioan Farcas, consilier local, dl.Florin Maris, consilier local, dl. Traian Vlaicu, consilierlocal, dl. Teodor Gligor, consilier local, dna. Lia Ardelean, consilier local, dl. Marin Lupas, consilier local, dl. Florin Galis, consilier local, dl. Eugen Rus, consilier local, dl. Ionel Ciupe, consilier local, dl.TristanMihuta, consilier local, dl. Gheorghe Ghilinta, consilier local, dl.Ioan Dolha, , consilier local, dl.Ovidiu Bilcea, consilier local, dna. Cismasiu Mariana, consilier local, dna. Viorica Rotaru, consilier local, dna.GeaninaPistru, consilier local.In cazul unei asocieri fiecare membru este obligat sa depuna acest formular.
4. Certificat departicipare cu oferta independenta- Formular 7
Se solicita completarea certificatului de participare cu oferta independenta, prezentat la capitolul Formulare In cazul unei asocieri fiecare membru este obligat sa depuna acest formular Persoanelor juridice /fizice romane vor prezentaCertificatul Constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, copie simpla ? din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate gama de produse si servicii care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana legalizata), in conformitate cu .prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. In cazul unei asocieri , cerinta de mai sus se considera indeplinita cumulativ
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Cifra de afaceriglobala , care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri , ofertantii trebuie sa depunaAcordul de asociere(daca este cazul)
Ofertantii vor completa si depune Declaratia privind principalele livrari de produse similare din ultimii 3 ani.(se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractantesau clienti privati. - Pentru a demonstra experienta similara , solicitam prezentareaa cel putin a unui document /contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie care saconfirme livrarea de produse similare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comunaDeclaratia privindprincipalele livraride produse similare din ultimii 3 ani.(se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractantesau clienti privati. - Formularul 12- Pentru a demonstra experienta similara , solicitam prezentareaa cel putin a unui document /contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie care saconfirme livrarea de produse similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2013 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2013 10:00
Locul: B-dul Revolutiei nr.75, Directia Patrimoniu, Serviciul Logistica si Mentenanta Administrativa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se vareoferta in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Daca este cazul , ofertantii vor completa si depune Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ?Formularul 12G
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006/cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-234, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2013 12:52