Licitatie Publica - Achizitie patinoar sintetic pentru practicarea sporturilior de iarna
Anunt de participare numarul 88618/15.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU SPORT A JUDETULUI CALARASI
Adresa postala: bd. Republicii, nr. 39, jud. Calarasi, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910071, Romania, Punct(e) de contact: Stroe Mihai, Tel.0242313359, Email: [email protected], Fax: 0242313359, Adresa internet (URL): www.dsj.calarasi.go.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie patinoar sintetic pentru practicarea sporturilior de iarna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia pentru Sport a judetului Calarasi, B-dul Republicii, nr.39, loc Calarasi, jud Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare patinoar cu suprafata de alunecare artificiala, fara a fi permisa utilizare nici unui tip de lubrifianti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37450000-7 - Echipament pentru sporturi in aer liber si de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare patinoar cu suprafata artificiala uscata - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu aprobat de Ministerul Tineretului si Sportului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator unic sau asociat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor excigibile de plata de impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 300.000 lei fara TVA. Bilantul contabil la data de 31.12.2008 vizat de DGFP. Bilanturile contabile trebuie obligatoriu insotite de un raport de audit intocmit de catre un auditor autorizat, din care sa reiasa un raport intre fluxul de numerar la iunie 2009 si valoarea estimata a investitiei de minim 5%. Cerinta privind fluxul de numerar poate fi indeplinita numai de catre liderul asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Lista contractelor de furnizare in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, precum si o descriere a produselor livrate sau serviciilor prestate, Ofertantul va prezenta din partea producatorului autorizare pentrureprezentanta sau dealer cat si pentru acest proiect in desfasurare, Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii- copie vizata cu stampila societatii, dupa cum urmeaza :
- de la producatorii de patinoare , pentru fiecare echipament in parte;
- de la operatorii economici pentru furnizare echipamente sportive cat si pentru constructii civile, similar cu cerintele caietului de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2009 12:00
Locul: Directia Judeteana pentru Sport a judetului Calarasi, B-dul Republicii nr.39. loc Calarasi, Jud Cala
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisie de evaluare, reprezentanti ai ofertantilor si reprezentant Directia Generala de Finante Publice
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Calarasi
Adresa postala: str. Bucuresti nr. 106, jud. Calarasi, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910048, Romania, Tel.0242.315.736, Email: [email protected], Fax: 0242.315.736
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JUDETEANA DE SPORT CALARASI
Adresa postala: Bdul Republicii, nr.39, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910005, Romania, Tel.0744583169, Email: [email protected], Fax: 0242313359
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2009 20:40