Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie paturi cu saltea pentru saloane de spital (adulti)


Anunt de participare numarul 61543/15.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Obstetrica Ginecologie Braila
Adresa postala: Bdul Independentei, Nr. 251, Localitatea: Braila, Cod postal: 810109, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Smochina, Tel.0239629620, In atentia: Eugen Smochina, Email: [email protected], Fax: 0239629620, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital-Institutie publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie paturi cu saltea pentru saloane de spital (adulti)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul spitalului Obstetrica Ginecologie Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie paturi cu saltea pentru saloane de spital (adulti)conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192120-9 - Paturi de spital (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate 90 bucati paturi cu saltea pentru saloane de spital (adulti)
Valoarea estimata fara TVA: 316, 263RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 1, 5 % din valoare contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii( bugete locale)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontract sunt permise de legislatie , art 44, 45/oug 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea /Cerinta obligatorie : Formular 12 A -declaratie pe propria raspundere; incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr 34 din 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006/Cerinta obligatorie : formular 12 B declaratie pe propria raspundere; in situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiiile prevazuta de art 181 din OUG 34 din 2006, acesta va fi excus de la procedura contractului de atribuire pentru furnizare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiaraBilant contabilSolicitatInformatii privind cifra de afaceriSolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competenteCerinta obligatorie : Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani. - se completeaza conform Formularului 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnicaSolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Fisa de informatii generale2 .Certificat de producator sau de distribuitor autorizat (autorizare de la producator pentru comercializarea produselor- Formular nr 3A); autorizare pentru livrarea produselor in cazul in care ofertantul nu este producator, din acest document trebuie sa reiasa ca ofertantul este autorizat sa livreze marfa si calitatea acesteia.3.Formular nr. 12 D ; declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, se vor prezenta documente care sa ateste ca ofertantul a finalizat cel putin un contract de livrare a minim 30 bucati paturi adulti cu saltea cu o unitate spitaliceasca.4.Documente care sa ateste calitatea produsului ofertat (certificat de calitate ) ; ofertantul trebuie sa garanteze ca paturile de spital-adulti cu saltea isi pastreaza calitatea ceruta de standardele in vigoare pentru o durata de exploatare, in conditii normale de minim 10 ani de la data procesului verbal de receptie a acestora.5. Ofertantul trebuie sa prezinte certificate de conformitate pentru produse, intocmite cu legislatia in vigoare., certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii in original sau copie legalizata ISO 9001:2001 sau echivalent de la producatori.6.Recomandari de la minim 2 beneficiari, din care cel putin o recomandare privind finalizarea unui contract similar.7.Ofertantul va prezenta 1 exemplar, completat si semnat si stampilat de reprezentantii legali a Contractului de furnizare- formular nr.3.8.Aviz MSP pentru produsul ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2008 10:00
Locul: sediul Spitalului, bld independentei 251, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare: Pascaru Eduard -PresedinteVioreanu Adriana- MembruBercaru Nadia- MembruLazar Daniela- membruPusca Ionel - membrureprezentantii legali ai societatilor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, str Stavopoleus 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 02131046642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in orice moment al procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Obstetrica Ginecologie Braila
Adresa postala: Bld Independentei 251, Braila, Localitatea: Braila, Cod postal: 810109, Romania, Tel.0239629620, Email: [email protected], Fax: 0239629620
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2008 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer