Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie pe loturi de piese de schimb pentru autovehicule marca DAF, RENAULT, RABA


Anunt de participare numarul 135418/10.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. SALUBRITATE CRAIOVA
Adresa postala: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUPU, Tel. +40 51414660, Email: [email protected], Fax: +40 417967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: servicii de salubrizare a localitatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie pe loturi de piese de schimb pentru autovehicule marca DAF, RENAULT, RABA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CRAIOVA, STR. fLUTURI NR 48(54)
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 662, 316 si 934, 175RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se incheie pina la 31 decembrie 2012 iar al doilea are aplicabilitate incepind cu 03.01.2013
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitia de diverse piese de schimb pentru autovehicule, pe loturi, dupa cum urmeaza: LOTUL 1 - piese de schimb pentru autovehicule marca de fabricatie DAF, LOTUL 2 - - piese de schimb pentru autovehicule marca de fabricatie RENAULT, LOTUL 3 -- piese de schimb pentru autovehicule marca de fabricatie RABA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34310000-3 - Motoare si piese pentru motoare (vehicule) (Rev.2)
31610000-5-Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.2)
34320000-6-Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - piese DAF, un numar minim de 330 repere(piese) si maxim 501 repere(piese)
Lotul 2 - piese RENAULT, un numar minim de 286 repere(piese) si maxim 364 repere(piese)
Lotul 3 - piese RABA, un numar minim de 550 repere(piese) si maxim 765 repere(piese)
Valoarea estimata fara TVA: intre 662, 316 si 934, 175RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In valoare de 6.000 lei LOTUL 1, 8000lei LOTUL2, 1500 lei LOTUL3, valabile 60 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86, alin 1 din HG 925/2006. Contul bancar pentru depunerea garantiei de participare: RO98RNCB0134024343310039. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Daca ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantumul ce va fi retinut din garantia de participare, conform art.278^1/OUG 34/2006 , este de 1% din valoarea garantiei de participare pentru loturile 1si 3 si in valoare de 4240.38 lei pentru lotul 2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Se completeaza formularul: declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 a operatorului economic formular 1 din SECTIUNEA FORMULARE.2) Se completeaza formularul: declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) si lit d) din OUG34/2006 a operatorului economic formular 2 din SECTIUNEA FORMULARE.3) Se completeaza formularul: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, formular 4 din SECTIUNEA FORMULARE.4) Se completeaza formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 5 din SECTIUNEA FORMULARE.5) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadraea in prevederile art. 69? , privind conflictul de interese, formular 3 din SECTIUNEA FORMULARE.Persoanele cu functie de conducere din cadrul autoritatii contractante si care au legatura directa cu derularea contractului de furnizare: Flavius Adrian SIROP ?administrator, Sorin-Silviu Ciobanu ?director executiv, Ana-Maria Stancu ?director economic.6) Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (certificat atestare fiscala) si 7) la bugetul local (certificat fiscal privind impozitele si taxele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 8) Dovada de inregistrare a societatii la Registrul Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de comunicarea rezultatului, sa depuna, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/jurice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional ? copii traduse in limba romana legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FIsa cu informatii generale in care se declara cifra de afaceri din ultimii 3 ani. Medi cifrei de afaceritrebuie sa fie cel putin egala, pentru fiecare lot, cu LOTUL 1:540.000 lei, LOTUL 2:750.000 lei, LOTUL 3:200.000 lei. Pentru echivalneta in EURO se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani.
Recomandare de la cel putin un beneficiar de produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze, pentru fiecare lot de piese in parte: ofertele(valoarea maxima a contractului subsecvent) depuse in cadrul licit. electronice nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. Numarul de runde licit. electr: 1. Licit electr incepe la 2 zile lucratoare de la invit. Durata runda: 1 zi. Daca dupa licit. electr 2 sau mai multe oferte au acelasi pret, autorit. contr. va solicita depunerea de noi oferte in plic inchis, in vederea departajarii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2012 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, ofertantii sau imputernicitii legali ai acestora si observatorii UCVAP - daca sunt numiti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
finantare contracte din surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta a oricarui act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor art. 256/2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic din cadrul S.C. Salubritate Craiova S.R.L.
Adresa postala: str. Brestei, nr. 129A, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Tel. +40 0251414660, Email: [email protected], Fax: +40 0251417967
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer