Licitatie Publica - achizitie pentru plantat arbori si arbusti in municipiul Oradea
Anunt de participare numarul 95840/11.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel.0259.437000, In atentia: Manuela Glodan, Email: [email protected], Fax: 0259.437.544, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie pentru plantat arbori si arbusti in municipiul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare, plantare si intretinere arbori si arbusti in municipiul Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03452000-3 - Arbori (Rev.2)
03451300-9-Arbusti (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
373 de arbori;833 de arbusti
Valoarea estimata fara TVA: 294, 117.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare -2.941 ron; garantie de buna executie-5% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere- acord de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului;Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si la bugetul local;Certificat de inregistrare ;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ;Prezentarea bilantului contabil ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri neta, medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu :294.117, 65 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani ;experienta similara contract furnizare produse.; 2009, 2008, 2007);Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitate; Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune ( in dotare proprie sau prin inchiriere) pentru indeplinirea contractului, certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Doua dintre contractele prezentate ca experienta similara trebuie sa aiba cumulate, o valoaremai mare sau cel putin egala cu: 147.058 lei.;o copie a contractelor; recomandare din partea beneficiarului/beneficiarilor fiecarui contract.ofertantul trebuie sa detina un sef de echipa care sa coordoneze activitatea se va atasa declaratiei cv-ul sefului de echipa;ofertantul sa detina personal pentru furnizarea si efectuarea serviciului de plantare si udare a arborilor si arbustilor .prin declaratia privind utilajele, ofertantul trebuiea sa faca dovada ca poate furniza arborii si arbustii solicitati si ca poate presta seviciile de plantare si udare aferente.Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitieiNu se accepta ofertantii in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2010 10:00
Locul: sala mica a primariei municipiului Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: PARCUL TRAIAN NR.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426881
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: P-TA UNIRII NR.1, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410100, Romania, Adresa internet (URL): WWW.ORADEA.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2010 10:58