Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie pesticide si ingrasaminte chimice.


Anunt de participare numarul 141789/04.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Nationala a Padurilor-Romsilva prin Directia Silvica Olt
Adresa postala: str. Aleea Oltului nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230094, Romania, Punct(e) de contact: compartimentul achizitii publice, Tel. +40 249432013, In atentia: ing. Rauta Dorian, Email: [email protected], Fax: +40 249432002
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regia Nationala a Padurilor-Romsilva prin Directia Silvica Olt
Adresa postala: str. Aleea Oltului nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230094, Romania, Punct(e) de contact: compartimentul achizitii publice, Tel. +40 249432013, In atentia: ing. Rauta Dorian, Email: [email protected], Fax: +40 249432002
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regia Nationala a Padurilor-Romsilva prin Directia Silvica Olt
Adresa postala: str. Aleea Oltului nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230094, Romania, Punct(e) de contact: compartimentul achizitii publice, Tel. +40 249432013, In atentia: ing. Rauta Dorian, Email: [email protected], Fax: +40 249432002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie pesticide si ingrasaminte chimice.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ocoalele Silvice Bals, Caracal, Corabia, Draganesti, Slatina, Vulturesti
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie pesticide (erbicide, insecticide, fungicide) si ingrasaminte chimice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24453000-4 - Erbicide (Rev.2)
24410000-1-Ingrasaminte azotate (Rev.2)
24440000-0-Diverse tipuri de ingrasaminte (Rev.2)
24452000-7-Insecticide (Rev.2)
24457000-2-Fungicide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Erbicide :
Se achizitioneaza urmatoarele cantitati :
substanta activa Glifosat 360 g/l (Roundup, Agroglypho, Glyphosat, Glyphogan) 237 l;Quizalofop-p-etil 100 g/l (Leopard, Prosper 10 EC, Pantera) 45 l;
Fluazilop-p-butil 150 g/l (Fusilade super) 8 l;Acetoclor 900-940 g/l (Harness Plus) 5 l;120 g/l cletodim (Select super) 20 l.
2.Insecticide : substanta activa Cipermetrin 100 g/l (Faster 10CE) 3 l;Deltametrin 125 g/l (Decis 2, 5EC) 3 l.
3.Fungicide :
Mancozeb 75% (Manzate, Dithane) 32 kg;250 g/l Propiconazol (Bumper 250 EC) 20 l;20% cupru din 80% sulfat de cupru neutralizat (zeama bordeleza) 10 kg.
4. Ingrasaminte chimice :
Complexe NPK 20:20:0: 400kg;Azotat de amoniu :5500 kg;Uree :600 kg;
Ingrasamant foliar Cropmax: 3 l;Agroleaf :66 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 31, 881RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 356 lei pentru lotul nr. 1-pesticide si 281 lei pentru lotul nr. 2-ingrasaminte chimice. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin: scrisoare de garantie bancara constituita in favoarea autoritatii contractante, emisa de catre o societate bancara sa u de asigurari; ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor, in contul Directiei Silvice olt RO16RZBR0000060006223237 deschis la Raiffeisen Bank Slatina, cod fiscal RO 1590120. In cazul in care garantia de participare se prezinta in euro, data la care se face echivalenta leu/euro este data de 22.02.2013. Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului ce urmeaza a fi atribuit. Se constituie prin retinere din factura emisa la livrarea produselor. Restituirea garantiei de buna executie se face in termen de 5 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate prin contract. Se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011 (daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale-mod de indeplinire : completare Formular;
2. Declaratie privind eligibilitatea-mod de indeplinire : completare Formular;
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-mod de indeplinire : completare Formular;
4. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-mod de indeplinire : completare Formular; Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : ing. Matei Catalin Lucian, ing. Mitrica Constantin, ec. Marin Eugenia, ing. Boldoi Ion Claudius, ing. Rauta Dorian.
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-mod de indeplinire : completare Formular;
6. Certificat de atestare fiscala privind plata texelor si impozitelor locale si la bugetul consolidat-mod de indeplinire : se vor prezenta certificatele de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul constatator emis de ORC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat. Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul in forma copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", atunci, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita pentru conformitate prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara, din care sa rezulte cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)-conform formularului atasat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul "Informatii privind situatia economico-financiara"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in utlimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul "lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2013 10:00
Locul: sediul Directiei Silvice Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
personal imputernicit din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului final, conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita reofertarea in plic inchis, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Nationala a Padurilor-Romsilva prin Directia Silvica Olt
Adresa postala: str. Aleea Oltului nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230094, Romania, Tel. +40 249432013, Email: [email protected], Fax: +40 249432002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2013 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer