Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie petrol si produse distilate


Anunt de participare (utilitati) numarul 137474/18.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Uzina de Agent Termic si Alimentare cu Apa Motru S.A
Adresa postala: SC UATAASA MOTRU , Calea severinului Nr.25, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Raducan Ion, Tel. +40 253360743, Email: [email protected], Fax: +40 253362305, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala subordonata consiliului local
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie petrol si produse distilate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Motru, str. calea severinului, nr.25, jud gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de petrol si produse distilate(pacura, combustibil termic lichid si motorina).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1600 tone pacura
70tone combustibil termic lichid
5 tone motorina
Valoarea estimata fara TVA: 4, 964, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constituiastfel: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari probata prin Scrisoare de garantie (exemplarul original), conform formularului 8 din Sectiunea III;b) prin transfer bancar in favoarea autoritatii contractante S.C. U.A.T.A.A. S.A., in contul: RO20RNCB0150019416530002 deschis la BCR, sucursala Motru, probat prin Ordin de Plata (exemplarul vizat de banca ofertantului sau copie lizibila a acestuia, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal alofertantului);In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata la punctul VI.3., ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, o Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii .- In situatia unei asocieri de operatori economici, pentru a beneficia de aceasta reducere, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte declaratia antementionata, in caz contrar, garantia de participare nu se considera constituita in cuantumul prevazut. Garantia de participare poate fi constituita de oricare (unul sau maimulti) dintre asociati sau de toti, in numele asocierii respective.- Constituirea garantiei de participare in cuantumul de 99000lei si forma solicitate prin documentatia de atribuire se va efectua conform precizarilor de mai sus iar dovada constituirii garantiei de participare (scrisoarea de garantie sau OP) trebuie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de buna executie se va constitui dupa semnarea contractului, in cuantum de 10% din valoarea contractului fara T.V.A., prin: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia in cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- Se va completa si se va prezenta formularul 1 din Sectiunea IIIDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Se va completa si se va prezenta formularul 2 din Sectiunea III
- Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul de Stat si cele locale din care sa reiese ca ofrtantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" in termen.
Ofertele depuse de ofertanti cu datorii se resping.
Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta- Se va completa si se va prezenta formularul 3 din Sectiunea III
- Se va completa si se va prezenta formularul 13 din Sectiunea III
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Corcoata Eugen, Murgilasi Tatiana, Manolescu Andra, Raducan Ion, Pirvulescu Ileana, Golea Marin, Bejenaru Ion, Spita Nicusor. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, care sa fie in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor;
Certificatul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si va fi eliberat in asa fel incat sa fie valabil.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Raportari contabile
Prezentarea bilanturilor contabile la 31 decembrie pentru anii 2009, 2010, 2011
- Se va completa si se va prezenta formularul 4 din Sectiunea IIIInformatii privind cifra de afaceri
- Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie mai mare decat valoarea estimata a contractului, multiplicata cu 2, sau contract conform art.186 din OUG 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele livrari de produse in ultimii 3 ani
- Lista cu principalele livrari in ultimii 3 ani. Se va completa si se va prezenta formularul 5 din Sectiunea III
- Ofertantii vor face dovada ca in ultimii 3 ani au indeplinit cel putin un contract de furnizare produse petroliere cu o valoare cel putin egala cu valoarea produselor ofertate fara TVADovada se va face prin prezentarea copiei contractului de furnizare insotit de recomandarea beneficiarului.
Asigurarea calitatii
- Prezentarea unor certificate, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si emise de organisme independente acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, prin care se certifica faptul ca producatorii si ofertantul au implementat si mentin in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2001 sau echivalent.Forma de prezentare: copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal alofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2012 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2012 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, str. calea Severinului, nr.25, Motru, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatul din parte ofertantului care prezinta imputernicire si cartea de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor clasate pe primul loc si care au preturi egale se va realiza in favoarea ofertantului care are un nivel superior al mediei cifrei de afaceri in domeniul de activitatea aferent obiectului contractului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
persoana vatamata poate sesiza CNSC, sau dupa caz instanta judecatoreasca competenta in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer