Licitatie Publica - Achizitie piatra concasata si pietris.
Anunt de participare numarul 39186/14.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sic (Consiliul Local Sic Jud. Cluj)
Adresa postala: Str. a II-a nr. 4, Localitatea: Sic, Cod postal: 407540, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Sallai, Tel.0264228101, Email: [email protected], Fax: 0264228101, Adresa internet (URL): www.sic.rural-portal.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie piatra concasata si pietris.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Com. Sic, loc. Sic, str. a-II-a, jud. Cluj.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie piatra concasata si pietris pentru pietruire drumuri locale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie piatra concasata si pietris, cca. 1200 mc.
Valoarea estimata fara TVA: 42, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 1000 lei. Garantia de buna executie v-a fi de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa prezinte urmatoarele acte: certificat fiscal, certificat constatator emis de la ORC, contract de societate, declaratie eligibilitate, certificat privind plata taxelor si impoozitelor valabil la data depunerii ofertelor, declaratie privind calitatea de ofertant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia exercitiului financiar anterior:
-bilant la data de 31.12.2006
-ultima balanta.
Declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrari similare- minim 1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunerea la caseria Primariei comunei Sic, jud. Cluj.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2007 11:00
Locul: Primaria comunei Sic, judetul Cluj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria municipiului Gherla
Adresa postala: Gherla, str. Bobalna, nr. 55, jud. Cluj., Localitatea: Gherla, Cod postal: 405300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
7 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Primariei Sic.
Adresa postala: Loc. Sic, str. a-II-a, nr. 4., Localitatea: Sic, Cod postal: 407500, Romania, Tel.0264-228101, Email: [email protected], Fax: 0264-228101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2007 13:08