Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PIATRA SPARTA


Anunt de participare numarul 122595/27.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS VOLUNTARI
Adresa postala:  B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Localitatea:  Voluntari, Cod postal:  077190, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Mariana Gavrila, Tel. 021270.4770, Email:  [email protected], Fax:  021270.4644, Adresa internet (URL):  www.primaria-voluntari.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PIATRA SPARTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oras Voluntari
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea de piatra sparta sort 0?63 mm
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
40.000 t de piatra sparta sort 0?63 mm
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 734, 000 si 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 40.800 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusivcele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara;Informatii generale;Bilant contabil;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
rezultatul exercitiilor financiare pe ultimul an - copia bilantului contabil si a contului de profit si de pierdere, vizat de organul competent;declararea cifrei medie anuala de afaceri pe ultimii 3 aniBilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2008 , 2009, 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica;Resurse umane si structura managementului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista principalelor livrari similarein ultimii 3ani ? minimum un contract de livrari similare cu o valoare de cel putin 1.734.000 lei, exclusiv TVA, insotit deprocese verbale de predare-primire si recomandare, emise ori contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar;Declaratie dotari de natura tehnica; certificate ISO 9001:2008 si ISO 14001:2004 sau echivalente; inscrisuri care sa ateste ca societatea dispune de un sistem complet de utilaje dedicate extractiei, prelucrarii si transportului de balast si agregate minerale de balastiera si cariera;Agrement tehnic (certificat de calitate);efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului;lista personalului responsabil ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, insotita de declaratia de disponibilitate;declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2011 11:00
Locul: Unitatea administrativ teritoriala Voluntari, B-dul Voluntari, nr. 74, oras Voluntari, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr. 6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  2013104642, Adresa internet (URL):  www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile din ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta, in conditiile prezentei OUG, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal (OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu Juridic
Adresa postala:  B-dul Voluntari, nr.74, Localitatea:  Voluntari, Cod postal:  077190, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2011 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer