Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie piese auto (Caroserii de vehicole, Motoare si piese pentru motoare, Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare)


Anunt de participare (utilitati) numarul 116873/15.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT PUBLIC LOCAL S.A. SUCEAVA
Adresa postala:  SUCEAVA, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720021, Romania, Punct(e) de contact:  DARIE ROMANIUC, Tel. 0744535345, Email:  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
transport urban calatori
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie piese auto (Caroserii de vehicole, Motoare si piese pentru motoare, Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Franco beneficiar, loc. Suceava, Str. Traian Vuia nr. 5A, Jud. Suceava, cod postal 720021
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de piese auto (Caroserii de vehicole, Motoare si piese pentru motoare, Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare)necesare intretinerii parcului auto din dotarea T.P.L. S.A. Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34000000-7 - Echipament de transport si produse auxiliare pentru transport (Rev.2)
34210000-2-Caroserii de vehicule (Rev.2)
34310000-3-Motoare si piese pentru motoare (vehicule) (Rev.2)
34320000-6-Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
34352000-9-Pneuri pentru sarcina mare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie piese auto conform conditiilor precizate in caietului de sarcini. Cantitatea totala este impartita pe loturi. In cadrul fiecarui lot - Anexa 1 la caietul de sarcini - este stabilita cantitatea ce se doreste a fi achizitionata in cursul anului 2011. Se are in vedere posibilitatea prelungirii contractului precum si suplimentarii cantitatilor conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 496, 200RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii cu 3 luni si a suplimentarii cantitatilor cu pana la 30%
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.05.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - precizata in anexa de loturi. Pentru IMM-uri se aplica prevederile Legii nr. 346/14.07.2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din fonduri proprii. Plata se face confor prevederilor documentatiei de atribuire si a clauzelor contractuale obligatorii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate Formularul 2.1 din Sectiunea II ? Formulare ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2.2 din Sectiunea II ? Formulare ? in original;Pentru persoane juridice romane: 3. Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului ? in original sau copie legalizata, din care sa rezulte urmatoarele informatii: - obiectul de activitate al ofertantului;
- asociatul unic/asociati ;
- administratorul/ administratorii oferantului ;
- sediul social principal/secundar ;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Nota: - Pentru a fi valabile, certificatul constatatoar trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.4. Certificatul unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI) ? in copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateOfertantul trebuie sa prezinte raportul contabil la 30 Iunie 2009, vizat si inregistrat de organele competente ? copie conforma cu originalulDeclaratie privind cifra de afaceri globala aferenta ultimilor 3 ani Se va completa si depune, in original, Formularul 2.3 din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatea) se va prezentarecomandari emise de beneficiari ai ofertantului, privind produse similare cu cele ce fac obiectul acestei proceduri.;b) autorizatia de livrare de la producatorul si/sau importatorul pieselor ofertate ? in copie conforma cu originalul. In scopul demonstrarii capacitatii de a livra reperele ofertate, ofertantul va prezenta autorizare de livrare urmarindu-se e cat posibil modelul orientativ prezentat in Formularul 2.4 din Sectiunea II - Formulare. Se va asimila autorizarii de livrare orice alt document emis de producator care poate demonstra capacitatea de livrare a ofertantului: certificat de dealer, contract de reprezentanta, etc. Autorizarea ofertantului se poate face de catre producator sau alti dealeri.c) Declaratie pe propria raspundere in care se va specifica producatorul si tara de provenienta a reperului ofertant Se va completa Formularul 2.5 din sectiunea ?Formulare?. Nu se accepta declararea mai multor alternative de producatori pentru un anumit produsPentru: Lot 7, pozitia 7.2., 7.7., 7.8; Lot 20, pozitia 20.1, 20.2.; Lot 23, pozitia 23.2.; Lot 33, pozitia 33.1., 33.2., 33.3. si Lot 26, pozitia 26.1., 26.2. se vor prezenta copii dupa certificatele care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001, sau echivalent? in copie conforma cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura conform informatiilor de la punctul IV.2. al fisei de date din documentatia anexata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2011 15:45
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2011 09:45
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2011 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante, loc. Suceava, Str. Traian Vuia nr. 5A, jud. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor, observatori delegati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  S, Romania, str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Loc. Bucuresti, Cod postal 030084, fax. 0213104642, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 62, loc. Suceava, cod postal 720062, Romania , Localitatea: Suceava, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230216321, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din cadrul T.P.L. S.A. Suceava
Adresa postala:  Str. Traian Vuia nr. 5A, loc. Suceava, cod postal 720021, Romania, tel 0330401404. [email protected], Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720021, Romania, Tel. 0330401442, Email:  [email protected], Fax:  0330401442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2011 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer