Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie piese de vehicule militare


Anunt de participare numarul 76086/24.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M 01375
Adresa postala: Ploiesti, str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr. 257, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100507, Romania, Punct(e) de contact: Tatiana IOSIF, Tel.0244582942, int. 115, Email: [email protected], Fax: 0244582944, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie piese devehicule militare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea Militara 01375 Ploiesti, jud. Prahova, Ploiesti, str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr. 257
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia unor piese pentru vehicule militare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35420000-4 - Piese de vehicule militare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
130 de loturi, conform Anexei B din anuntul de participare sau anexei 1 a caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 131, 158EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.06.2009 pana la 31.07.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este precizata in anexa B sau in anexa 1 a caietului de sarcini si solicitata pt fiecare lot in parteGarantia de buna executie -10% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare alocate UM 01375 Ploiesti din bugetul Ministerului Apararii Nationale. Plata produselor se face prin virament intr-un cont al operatorului economic deschis la trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere, legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea, referitoare la respectarea 180, 181 din O.U.G. nr.34/2006;
-Copie a Certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
-Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Teritoriala;
Cerinte : -prezentarea formularelor completate.
-certificatele/formularele solicitate sa fie prezentate in original sau copie legalizata, sa fie in termen de valabilitate la data depunerii ofertei, sa demonstreze ca ofertantul si-a achitat la zi obligatiile exigibile de plata a impozitelor, ofertantii sa nu fie intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Situatia Contului de profit si pierdere din Bilanturile contabile din anii 2006, 2007 si 2008;
-Fisa de informatii generale-informatii despre ofertant;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea formularelor completate.Pentru a fi valabile, certificatele/formularele solicitate trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata si sa fie in termen de valabilitate la data depunerii ofertei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizare pentru livrarea produselor;
-Documente emise de organisme acreditate, care confirma ca producatorul este certificat din punct de vedere al sistemului calitatii;
-Fisa/fise de informatii privind experienta similiara( informatii despre beneficiarii ofertantului)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se va lua in calcul autorizarea pentru livrarea produselor eliberata de catre producator sau dealerul (distribuitorul) autorizat al acestuia. In cazul in care ofertantul va depune autorizare pentru livrarea produselor eliberata de catre dealer, va depune si un document edificator din care sa rezulte ca respectivul dealer (distribuitor) este autorizat de catre producatorul respectiv.- Producatorul trebuie sa detina un certificat care sa dovedeasca implementarea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2001.Pentru a fi valabile, certificatele/formularele solicitate trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata si sa fie in termen de valabilitate la data depunerii ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2009 12:00
Locul: sediul U.M. 01375 Ploiesti, str. Gh.Gr. Cantacuzino nr.257
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la deschidere, pe baza de delegatie semnata si stampilata;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr. 257, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100507, Romania, Tel.0244582942, int. 209, Fax: 0244582944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2009 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer