Licitatie Publica - Achizitie piese de schimb, accesorii si servicii de reparatie si intretinere pentru autosanitare marca Mercedes.
Anunt de participare numarul 71719/06.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN CONSTANTA
Adresa postala: BRAVILOR, NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900270, Romania, Punct(e) de contact: ZOITA POPESCU, Tel.0241/625.055, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241/623.913, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie piese de schimb, accesorii si servicii de reparatie si intretinere pentru autosanitare marca Mercedes.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - La sediul autoritatii contractante- La sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 1, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie piese de schimb, accesorii si servicii de reparatie si intretinere pentru autosanitare marca Mercedes.
Contract de achizitii piese de schimbsi accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehiculepentru 6 autosanitare marca Mercedes
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aproximativ 2300- 2600 de componente si accesorii pentru 6 ambulante MercedesValoarea minima estimata, fara TVA; 300.000, 00lei ( cu echivalent in Euro 75.500, la cursul euro de4 lei ), -255.000, 00 lei ( cu echivalent in Euro de63.750) pentru achizitii depiese de schimb-45.000, 00 lei ( cu echivalent in Eurode 11.250 ) pentru reparatii service.Valoarea maxima estimata, fara TVA: 1.000.000, 00 lei ( cu echivalent in Euro 250.000 )-850.000, 00 lei ( cu echivalent in Euro de 212.500) pentru achizitii depiese de schimb-150.000, 00 lei ( cu echivalent in Eurode 37.500) pentru reparatii service.
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.04.2009 pana la 08.04.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 6000Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri asigurari de sanatate, contract incheiat cu C.J.A.S. Constanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completare si prezentare Formular nr. 1 (declaratie pe propria raspunde privind eligibilitatea)
2. Completare si prezentare Formular nr.2 (declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181)
3. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale
5. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original sau in copie legalizata, valabil la datadeschiderii ofertelor.
6. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului original sau in copie legalizata, valabil la datadeschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Valoarea medie a cifreide afaceri pe ultimii trei ani, - completare si prezentareFormular nr. 3(informatii generale)
2.Bilantul contabil la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie:
a) declaratia de conformitate
b) certificat de calitate
c) certificat ISO 9001
d) autorizatie RARIn cadrul personalului tehnic de specialitate angajat sa existe minimum un inginer cu specialitatea auto.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2009 11:00
Locul: SERVICIUL DE AMBULANTAJUDETEAN CONSTANTASTR. BRABILOR , NR. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AUTORIZATI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: STR. TRAIAN NR. 23, ,Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241 61.60.03, Fax: 0241 61.60.03
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE AMBULANTAJUDETEAN CONSTANTA
Adresa postala: STR. BRAVILOR, NR .1, ,Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900270, Romania, Tel.0241 62.50.55, Email: [email protected], Fax: 0241 62.39.13
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2009 15:16