Licitatie Publica - Achizitie piese de schimb auto marcile VW Transporter, VW Touareg
Anunt de participare numarul 82838/24.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor- Directia Economico -Administrativa
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Daniela, Tel.021-303.70.80./10.646, Email: [email protected], Fax: 3156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie piese de schimb auto marcile VW Transporter, VW Touareg
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Baza pentru Asigurarea Tehnica a Misiunilor din bd. Timisoara nr. 10B sector 6 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 929, 284.09RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare piese de schimb auto marcile VW TRANSPORTER, VW TOUAREG
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34325000-1 - Amortizoare si tevi de esapament (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 34325000-1 Amortizor fata(piesa de origine / prima echipare)buc 0 2 0 1
Lot 2 34325000-1 Amortizor spate(piesa de origine / prima echipare)buc 0 2 0 1
Lot 3 44550000-0 Arc retinere placute frina buc 4 20 2 10
Lot 4 44550000-0 Arc spate buc 2 10 1 5
Lot 5 42141100-0 Axa cu came buc 1 10 0 5
Lot 6 31531000-7 Bec 12x5 W fara dulie buc 30 200 15 100
Lot 7 31531000-7 Bec H3 buc 30 50 15 25
Lot 8 31531000-7 Bec H4 buc 30 50 15 25
Lot 9 34324100-5 Bieleta bara stabilizatoarebuc 10 50 5 25
Lot 10 34324100-5 Bieleta directie dr cu cap barabuc 10 20 5 10
Lot 11 34324100-5 Bieleta directie stg cu cap barabuc 10 20 5 10
Lot 12 34324100-5 Brat inferior fata dr.(bascula) buc 2 10 1 5
Lot 13 34324100-5 Brat inferior fata stg.(bascula) buc 2 10 1 5
Lot 14 34913500-5 Broasca usa fata dr buc 0 5 0 3
Lot 15 34913500-5 Broasca usa fata stg buc 0 5 0 3
Lot 16 19510000-4 Bucsa bara stabilizbuc 0 10 0 5
Lot 17 19510000-4 Bucsa basc inf spate (bascula fata)buc 0 10 0 5
Lot 18 19510000-4 Bucsa bascula inf fata (bascula fata)buc 0 10 0 5
Lot 19 34312200-9 Bujii Incandescentebuc 0 50 0 25
Lot 20 19510000-4 Burduf bieleta dirbuc 2 8 1 4
Lot 21 19510000-4 Burduf planetara c.v.(cu vaselina si coliere)buc 2 8 1 4
Lot 22 19510000-4 Burduf planetara la roata (cu vaselina si coliere) buc 2 8 1 4
Lot 23 19510000-4 Buton blocare usabuc 0 8 0 4
Lot 24 44522400-9 Cablu ABS buc 2 15 1 12
Lot 25 34324100-5 Capplanetara la roata cu burduf (cu vaselina si coliere) buc 2 20 1 10
Lot 26 34320000-6 Cap baradr.buc 2 30 1 15
Lot 27 34320000-6 Cap barastg, buc 2 30 1 15
Lot 28 34320000-6 Cap planetara c.v.cu burduf(cu vaselina si coliere) buc 2 50 1 25
Lot 29 34327000-5 Caseta directiebuc 1 8 0 4
Lot 30 34325000-1 Chiulasa motor completa buc 1 6 0 3
Valoarea estimata fara TVA: 929, 284.09RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie bancara de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-formular nr.12 A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgentanr. 34/2006-formular nr.12 B original.
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizataOperatorul economic castigator are obligatia ca pana la data semnarii contractului sa aiba sau sa-si deschida cont la trezoreria statului in conformitate cu O.M.F. 1235/2003 cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiiprivind situatia economico-financiara-Informatiigenerale conform formularului nr.2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
* Se va organiza procedura de licitatie electronica, ca etapa finala, pentru fiecare lot in parte.Elementul de reofertare este pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S16-022527 din 24.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2009 11:00
Locul: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - DIRECTIA ECONOMICO-ADMINISTRATIVA Grupul Achizitii Publi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti autorizati ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
la anuntul de intentie nr. 14389/23.01.2009, a fost publicata erata nr. 14349/10.07.2009, cu privire la schimbarea denumirii in conformitate cu H.G. 20/2009, privind organizarea si functionarea M.A.I. si pentru reorganizarea unor unitati din subordinea M.A.I. si ale H.G.R. 266/2009 pentru modificarea H.G. 416/2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41., Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.319.51.80., Email: [email protected], Fax: 021.332.12.40., Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al D.E.A.
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.021.303.70.80./10472, Fax: 021.315.64.68.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 15:03