Licitatie Publica - Achizitie piese de schimb pentru computere si alte echipamente informatice.
Anunt de participare numarul 10380/18.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala pentru Servicii de Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei TELETRANS S.A.
Adresa postala:  B-dul HRISTO BOTEV nr 16-18 SECT 3 BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-030236, Romania, Punct(e) de contact:  Dan BORDEA, Tel. 0213016014, In atentia:  Director General Ion NEDELCU, Email:  [email protected], Fax:  0213016010, Adresa internet (URL):  www.teletrans.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Societatea Comerciala pentru Servicii de Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei TELETRANS S.A.
Adresa postala:  str.Armand Calinescu nr.2-4 etaj 7 sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021012, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Comercial, Tel. 021 301 60 14, In atentia:  Mihai CRISTIAN, Email:  [email protected], Fax:  021 301 60 10, Adresa internet (URL):  www.teletrans.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
filiala a CN Transelectrica SA
Activitate (activitati)
Altele: Servicii de telecomunicatii si tehnologia informatiei in retele electrice de transport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie piese de schimb pentru computeresi alte echipamente informatice.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile TELETRANS ( Executiv, Agentii , Centre) din Bucuresti, Bacau, Cluj, Constanta, Craiova, Pitesti, Sibiu, Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
IT&C
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30217100-4 - Piese pentru computere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt mentionate in Caietul de Sarcini al Achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: intre 450, 000 si 510, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia de participare este de10.000 lei(fara TVA) , valabila 60 zile. Garantia executie este de 10% (fara TVA) din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Decl. pe propria rasp. din care rezulta ca nu se incadreaza in situatia de a fi fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hot. jud. definitiva pentru particip. la activit. ale unei organiz. criminale, coruptie, frauda sau spalare de bani.
b)Decl. pe propria rasp. privind eligibilit., din care rezulta ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), b), c), d) din OUG 34/2006;
c)Certif. constatatoare privind îndepl. oblig. exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contrib. de asig.sociale catrebugetul general consolidat al statului
d)Certif. constat.emis de ORC si copia Certif. de Inreg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)bonitatea financiara pe ultimul an: 2)solvabilit.patrimon.med.pe ultimii 3 ani;
3)elem. ref. capacit. financ. a ofertant, la 31.12.2006, 4)Bilantul la 31.12.20065)cifra afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1')med. lichid. gener. pe ultimii 3 ani: mai mare de 100% si cu tendinte crescatoare2') mai mare de 30%; 1' si 2'certif. debanci sau societ. recunoscute de audit finanaciar si contabil3) si 4) certif. de Admin. Fin. Publice5')min. echiv. 400.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.certificarea implementarii sistemului de management al calitatii ISO 9001;
2.recomandari ale unor benef. pt.contr. simil. tehnic si valoric executate in ultimii 2 ani;
3 -autorizare pentru vanzare/revanzare piese de schimb IT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) copie certif.ISO 9001/20002)min.3 recomandari3)copie doc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la caseria S.C.TELETRANS S.A.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2007 11:00
Locul: Bd.Hristo Botev nr.16-18 sect.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de atribuire si imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO 030084, Romania, Tel. 021-310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021-310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2007 11:06