Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie piese de schimb pentru utilaje agricole si forestiere


Anunt de participare numarul 44696/27.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul i.c.bRATIANU NR.250, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900316, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA SILVICA CONSTANTA, Tel.0241 611035, In atentia: ING. MARIA STAMATE, Email: [email protected], Fax: 0241 615871, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie piese de schimb pentru utilaje agricole si forestiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile subunitatilor D.S.Constanta: O.S. Basarabi, O.S. Baneasa, O.S. Cernavoda, O.S. Harsova, Pepiniera Centrala, Herghelia Mangalia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie piese de schimb pentru utilaje agricole si forestiere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29381000-3 - Piese pentru utilaje agricole (Rev.1)
29382000-0-Piese pentru utilaje forestiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie piese de schimb pentru utilaje agricole si forestiere: 3229 bucati.Autoritatea contractanta poate opta pentru achizitionarea ulterioara de noi produse similare, de la operatorii economici a caror oferte vor fi declarate castigatoare, produse a caror necesitate nu a fost identificata pana la lansarea anuntului de participare, fara a se depasi 20% din valoarea contractului initial.
Valoarea estimata fara TVA: 148, 081RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este specificata pentru fiecare lot in parte in ANEXA B la prezentul anunt.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in art.181; Copie statutul societatii; Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului - copie legalizata; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimul an financiar, vizat si inregistrat de organele competente;
Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani; Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale si centrale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, fara T.V.A.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza formularul C1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2008 12:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Constanta, B-dul I.C.Bratianu nr.250, Constanta, judetul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Personal imputernicit din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241 615248, Fax: 0241 616003
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Nationala a Padurilor - Romsilva, Directia Silvica Constanta, Compartimentul Juridic
Adresa postala: B-dul I.C.Bratianu nr.250, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900316`, Romania, Tel.0241 611035, Email: [email protected], Fax: 0241 615871
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2008 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer