Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie piese de schimb pompe centrifuge si de dozare ? SE Craiova II


Anunt de participare (utilitati) numarul 103015/28.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala:  CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Punct(e) de contact:  DIANA CUCU, Tel. 0351403343, In atentia:  SERVICIUL ACHIZITII, Email:  [email protected], Fax:  0251418466, Adresa internet (URL):  www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie piese de schimb pompe centrifuge si de dozare ? SE Craiova II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SE Craiova II, str. Bariera Valcii, nr. 195, loc. Craiova, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie : Piese schimb pentruEP racire apa dedurizata MV 403x1, EPA CR 3-4 Jiu 150/160x8, EP termoficare TD 500-400-750 si TD 400-300-600, EP racire CAF 3-4 TN(NP) 300-250-400 , EP Condens Baza tr. IIRDC 250-200-400 , Pompa pacura TT 80-50x6, EKS2E064C21E4000 si D20-1F-100-P16, in conformitate cu cerintele caietuluide sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42124290-3 - Piese pentru pompe centrifuge (Rev.2)
42124222-6-Piese pentru pompe de dozare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie : Piese schimb pentruEP racire apa dedurizata MV 403x1, EPA CR 3-4 Jiu 150/160x8, EP termoficare TD 500-400-750 si TD 400-300-600, EP racire CAF 3-4 TN(NP) 300-250-400 , EP Condens Baza tr. IIRDC 250-200-400 , Pompa pacura TT 80-50x6, EKS2E064C21E4000 si D20-1F-100-P16, in conformitate cu cerintele caietuluide sarcini. Lot 1 piese schimbEP racire apa dedurizata MV 403x1Lot2 piese schimb EPA CR 3-4 Jiu 150/160x8Lot3 piese schimb EP termoficare TD 500-400-750 si TD 400-300-600Lot4 piese schimb EP racire CAF 3-4 TN(NP) 300-250-400Lot5 piese schimb EP Condens Baza tr. IIRDC 250-200-400Lot6 piese schimb Pompa pacura TT 80-50x6Lot7 piese schimb EKS2E064C21E4000 si D20-1F-100-P16
Valoarea estimata fara TVA: 174, 870RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia participare este: 2100lei;Lot1:1125lei;Lot2:295lei;Lot3:680lei; pt.lot 4, 5, 6, 7 nu se solicita garantie de participare. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a operatorilor economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea -formular5;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -formular6
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 7
-Prezentare Certificat de inregistrare si Certificat Constatator emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale conformFormular 8.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.(se va completa Formularul 9) insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari.
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.-In cazul in care ofertantul nu este producator va prezenta imputernicire din partea producatorului pentru comercializarea produselor.
-Documente emise de organisme acreditate, care confirma ca ofertantului si producatorul produselor au certificarea sistemului calitatii de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2001 ; SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
Sau in locul documentelor solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru:
1. Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare
Prezentare - Formularul 10 si anexa 1 si 2
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentare -Formular 7
3. Fisa de informatii generale Prezentare-Formular 8
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare.Pentru a participa la faza finala, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2010 14:00
Locul: Sala de licitatii a SC CEN Craiova SA Craiova , str. Unirii nr. 147 , Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor prezenti la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Dolj
Adresa postala:  str. Brestei nr. 12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic SC CEN Craiova SA
Adresa postala:  str. Unirii nr. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Tel. 0351/403365, Fax:  0251/418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2010 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer