Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie piese de schimb pompe etapa a II-a S.E.Isalnita


Anunt de participare (utilitati) numarul 27096/08.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Mitricof Viorica, Tel.0351403347, In atentia: Mitricof Viorica, Email: [email protected], Fax: 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie piese de schimb pompe etapa a II-a S.E.Isalnita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.E.Isalnita, loc.Isalnita, str.Mihai Viteazul nr.101, jud.Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie piese de schimb pompe etapa a II-a S.E.Isalnita pe loturi in conformitate cu Caietul de sarcini, anexa, documentatia de executie si cu Fisa de date a achizitiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29124000-4 - Piese pentru pompe, pentru compresoare, pentru masini sau pentru motoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie piese de schimb pompe etapa a II-a S.E.IsalnitaLotul 1 piese pentru EP Castel IDPV 39-EMJV 22Lotul 2 piese pentru EP ReprizaLotul 3 piese pentru TPA (pompa de prealimentare)Lotul 4 piese pentru EP NC 200-150-400 (EP Apa Jiu)
Valoarea estimata fara TVA: intre 139, 040 si 173, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare :2.615 RON pentru oferta totala sau pentru oferta partiala pe loturi: lotul 1- 710 RON, lotul 2-755 RON, lotul 3-990 RON, lotul 4 - 70 RON, lotul 5 - 90RON,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii de productie ale SC Complexul Energetic Craiova SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a operatorilor economici carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.Declaratii privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 a OUG 34/2006.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente.Fisa de informatii generale .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Pentru producator - Documente emise de organisme acreditate, care confirma ca sistemul de management al calitatii este certificat sau caeste in curs de certificare. Pentru producator - Documente emise de organisme acreditate, care confirma ca sistemul de management al calitatii este certificat sau caeste in curs de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 114 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata documentatiei de atribuire se se va face la casieria unitatii de la sediul S.C. Complexul Energetic Craiova SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2007 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2007 14:30
Locul: Sala de licitatie a SC CEN SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIUNEA COMTANCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr. 14, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac. Precizari privind termenul de introducere a recursurilor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CEN SA
Adresa postala: Str. Unirii nr. 147 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel.0351403331, Email: [email protected], Fax: 0251594837
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2007 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer