Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB REH


Anunt de participare (utilitati) numarul 132806/01.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Verona Dalri, Tel. +40 0351403462, In atentia: Serviciul Achizitii - cod 5.2, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0251594837/ +40 0251418466, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB REH
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.E. Isalnita, localitatea Isalnita, str. Mihai Viteazul nr. 101, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de piese de schimb pentru REH (regulatorul electrohidraulic) aferent turbinei nr. 7 de315 MW de la S.E. Isalnita conform anexelor 1; 2 si 3 aferente caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31230000-7 - Piese pentru aparate de distributie sau de control al energiei electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile privind achizitia pieselor de schimb REHsunt cele mentionate ?n anexele caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 235, 971.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
3500 lei of.compl.din care Lot1=3000 lei;Lot2=500 lei; Perioada de valab.a G.P.: cel putin 60 zile de la data limita de dep.a ofertelor.Forma de constit.a G.P.care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condit. legii de o societ. bancara ori de o societ. de asigurari, care se prez.in original, in cuantum si pentru perioada prevaz.in doc.de atrib. G.P. treb. sa fie irevocabila. Instrum.de garant.trebuie sa prevada daca plata garant.se va exec: -condit., resp.dupa constat.culpei pers.garantate, in cf.cu contr.garantat;sau-necondit, resp.la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv.la culpa pers. garantate. b)OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor-cont RO77RNCB0134041638010001 deschis la BCR?Suc.Craiova;c)Lichiditati depuse la casieria A.C pana la termen limit. de dep. oferta; A.C.are dreptul de a retine partial sau integral din G.P. in cf.cu prev. art. 278^1 din OUG34/2006 si art.87alin(1)din HG925/2006 10% din val.ctr.faraTVA.Mod.de constit: a)Instr.de gar.emis in cond.leg.de o soc. banc.ori de o soc.de asig;b)Prin ret.succ.din sum.dat.pt.fact.part.Furnizorul are oblig.in ter.de 15zile cal.de la semn.ctr.de a desch.la unit.Trez.Stat.din cadr.org.fisc.comp.in adm.acest.un cont de disp.distinct la dispoz.A.C. Suma init.care se dep. de catre Furnizor in cont disp.astf.deschis nu treb.sa fie mai mica de 0, 5% din pret.ctr.Pe parcurs. indepl.ctr, A.C. urm.sa alim.acest cont de dispon.prin ret.succ.din sum.dat.si cuv.Furnizor pana la conc.sumei stabil.drept G.B.E.in doc.de atrib. A.C.va inst.Furnizrul.despre vars.efect, prec.si despre dest.lui.Din cont.de disp.deschis la Trez.Stat.pe num.Furnizorul. pot fi disp. plati atat de catre Furnizor, cu aviz.scris al A.C.care se prez.unit.Trez.Stat, cat si de unit.Trez.Stat.la solic.scrisa a A.C.in fav.careia este constit. G.B.E. in sit.prev.la art.91 din HG925/2006.Contul astf.deschis este purtat.de dob.in fav.Furnizorului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu toate modif. si completarile ulterioare)-Prezentare Formular 5; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu toate modif. si completarile ulterioare-Prezentare Formular 6; Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 7; Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat-Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP-Prezentare Formular 10; Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazuta la art.69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modif. si completarile ulterioare-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Constantin Balasoiu-Director General; Veronica Nica-Director Economic; Vergil Soare-Director Comercial Prezentare Formular 11 Pentru Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala-Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicPersoane juridice /fizice strainePrezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, insotita de prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar (document constatator conform HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Cerinta minima: Lista va cuprinde cel putin un contract de livrare produse pentru instalatii de reglaj electrohidraulice insotit de document constatator , ,conform cu originalul?? de la beneficiarul achizitiei
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii Prezentare documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatii ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicabil fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare. Pentru a participa la faza finala de licitatie electronica ofertantii trebuie obligatoriu sa fie inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2012 13:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2012 14:30
Locul: Sediul SC CEN Craiova SA, Sala de Licitatii, etaj 3, str. Unirii, nr. 147, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia respinsa nr. 8432/27.12.2011 si 11684/13.01.2012 1) In cazul in care unii operatori economici uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HGR 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formular A), au obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primesc din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. 2) In cazul in care, doua sau mai multe oferte clasate pe locul 1 contin, in cadrul propunerii financiare preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit preturi egale o noua propunere financiara, in plic inchis, care va fi depusa la registratura autoritatii contractante din Craiova, str. Unirii nr. 147, jud. Dolj, etaj VI, la data si ora indicate in solicitare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic SC CEN CRAIOVA SA
Adresa postala: str.Unirii nr.147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. +40 0351403300, Fax: +40 0351403300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2012 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer