Licitatie Publica - Achizitie piese de schimb si servicii de reparatii si intretinere pentru automobilele de import si indigene din dotarea DRDP Cluj ( SDN 1-7)
Anunt de participare numarul 125895/13.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala: Str. DECEBAL NR 128, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: DEPARTAMENTUL ACHIZITII, Tel. 0264-432446, 432.415, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264-432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala: Str. DECEBAL NR 128, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: DEPARTAMENTUL ACHIZITII, Tel. 0264-432446, 432.415, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264-432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala: Str. DECEBAL NR 128, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: DEPARTAMENTUL ACHIZITII, Tel. 0264-432446, 432.415, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264-432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie piese de schimb si servicii de reparatii si intretinere pentru automobilele de import si indigene din dotarea DRDP Cluj ( SDN 1-7)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DRDP Cluj Central(str.Decebal nr.128)respectiv SDN 1-7(S.D.N. ALBA, S.D.N. BISTRITA, S.D.N. BAIA MARE, S.D.N. ORADEA, S.D.N. SATU-MARE, S.D.N. ZALAU S.D.N. CLUJ
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie piese de schimb si servicii de reparatii si intretinere pentru automobilele de import si indigene din dotarea DRDP Cluj ( SDN 1-7)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1: Marca Mercedes, lot 2: Marca Nissan, lot 3: Marca BMW, lot 4: Marca Audi, lot 5: Marca Kia, lot 6: Marca Hyunday, lot 7: Marca Fiat, lot 8: Marca Renault, lot 9: Marca Opel, lot 10 Marca Daewoo, lot 11: Marca Skoda, lot 12: Marca Toyota, lot 13: Marca Peugeot, lot 14: Marca Roman, lot 15: Marca Volkswagen si lot 16: Marca Ford.
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul total al Garantiei de participare este 4500 lei(rap.la fiecare lot). Garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA ; IMM-urile beneficiaza de 50% reducere.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de Finantare : Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat;Acorduri de asociere; Angajament ferm (daca este cazul); Declaratie din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute de art. 181din OUG 34/2006 modificata.; Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata;Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit;Acorduri de subcontractare ;Certificat privind plata impozitelor si taxele locale; Certificat de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFP sau ANAF; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat de inmatriculare; ORC; Caziere fiscale;Autorizatie Tehnica deFunctionare - emisa de Registrul Auto Roman conform O.G. nr. 82 din 24.08.2000, respectiv legea nr. 222/22.05.2003 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei partea I, nr. 367/29.05.2003 (actualizata) ? RNTR 9, valabila la tipurile de autovehicule pentru care se depune oferta.Certificat de conformitate si calitate a pieselor de schimb emis de producatorul (importatorul) vehiculului sau echipamentului pentru care se depune oferta, conform legislatiei in vigoare RNTR 4 (Ordinul nr. 2135/08.12.2005) autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valabile la data deschiderii.Bilantul contabil pe anul 2009 si Balanta de verificare pentru luna decembrie 2010, vizate si inregistrate la organele competente.Caziere fiscale, certificari;sau echivalent;Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii,
linii de credit confirmate de banci sau altemijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile ? si dovada acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani: Valoarea minima: 900.000 lei, reprezentand220.264, 32 euro (curs BNRdin 02.05.2010 ora 13:00, 1 euro= 4, 0860 lei)prin raportare la fiecare lot in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista cu serviciilesi furnizari executate in ultimii 3 ani ? pentru ofertant, ofertanti asociati;Situatia resurselor tehnice de care dispune ofertantul si a celor care se vor aloca pentru contract.Lista principalelor livrari de produse/ prestari servicii in ultimii 3 ani(sau se poate prezenta si contractederulate sau in curs, etc.) pentru demonstrarea expereintei similare. Lista principalelor livrari sau Contracte care se solicita ca experienta similara pot fi de: servicii de intretinere si reparatii automobile si furnizare piese de schimb Recomandare (Document constatator) din partea altorbeneficiari care sa ateste desfasurarea de activitati similare. procedura.Nominalizarea resurselor tehnice care vor participadirect la indeplinirea contractuluiDotari minime:
Atelier de intretinere si reparatii dotat cu echipamente necesare, respectiv cu personal calificat care sa efectueze serviciile de intretinere si reparatii.
Operatorul economic va face dovada ca are capacitatea tehnica de a presta serviciile.Dovada se va face prin dotari proprii, contracte de prestari servicii, inchirieri, contracte de comodat sau echivalentatelier reparatii dotat cu minim 2 elevatoare; atelier vopsitorie;atelier reparatii electrice;banc de probat frane;tester electronic pentru diagnosticat defectiuni autovehicul; Statii de efectuare ITP ;Autovehicul cu platforma pentru tractarea autovehiculelor defecte care nu se mai pot deplasa pana la service Nominalizarea urmatorului personal :
responsabilul de contract ? 1 manager cuexperienta similara ;
responsabilul cu calitatea (echivalent)? 1 persoana responsabila cu asigurarea calitatii;
persoanele implicate direct in mentinerea in stare de operativitate a autovehiculelor (mecanic, electrician, etc).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoareaexperientei similare totale :225.000lei reprezentand 54.421, 44 euro(curs BNRdin 02.05.2010 ora 13:00, 1 euro= 4, 0860 lei)prin raportare la fiecare lot in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Manopera
30%
Descriere: suma totala a preturilor unitare pentru manopera
3.
garantia serviciilor
10%
Descriere: se va puncta durata maxima a garantiei ofertate
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2011 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante DRDP CLUJ str. Decebal nr. 128 Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea Min. Finantelor (daca e cazul).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
C.N.A.D.N.R SA organizeaza procedura de achizitie prin DRDP Cluj. Adresa si punctul de contact este cea de la pct.I.1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084 , ,Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel. 0264432552, Email: [email protected], Fax: 0264432415
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 11:32