Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Achizitie piese de schimb si servicii de reparatii si intretinere pentru autoutilajele si echipamentele din dotarea DRDP Cluj ( SDN 1-7)?


Anunt de participare numarul 131153/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala:  str. Decebal NR. 128, jud. Cluj, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  Departamnetul Achizitii, Tel. 0264.432.446; 432.415, In atentia:  dl. ing. Ambrozie FODOR, Email:  [email protected], Fax:  0264.432.415, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala:  str. Decebal NR. 128, jud. Cluj, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  Departamnetul Achizitii, Tel. 0264.432.446; 432.415, In atentia:  dl. ing. Ambrozie FODOR, Email:  [email protected], Fax:  0264.432.415, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala:  str. Decebal NR. 128, jud. Cluj, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  Departamnetul Achizitii, Tel. 0264.432.446; 432.415, In atentia:  dl. ing. Ambrozie FODOR, Email:  [email protected], Fax:  0264.432.415, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Achizitie piese de schimb si servicii de reparatii si intretinere pentru autoutilajele si echipamentele din dotarea DRDP Cluj ( SDN 1-7)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DRDP Cluj Central (str. Decebal nr.128), respectiv SDN 1-7 (S.D.N. ALBA, S.D.N. BISTRITA, S.D.N. BAIA MARE, S.D.N. ORADEA, S.D.N. SATU-MARE, S.D.N. ZALAU S.D.N. CLUJ)
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Achizitie piese de schimb si servicii de reparatii si intretinere pentru autoutilajele si echipamentele din dotarea DRDP Cluj ( SDN 1-7)?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
34913000-0-Diverse piese de schimb (Rev.2)
50100000-6-Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de produse si servicii conform precizarilor din Caietului de sarcini/Anexe.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar. de particip.=16.000lei raportata la 3 loturi; gar. de buna exec.=5%. IMM beneficiaza de reducere de 50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSA DE FINANTARE: BUGET DE STAT.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertantInformatii despre asociere
Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociatAcorduri de asociere (daca este cazul)
Angajament ferm (daca este cazul)Acorduri de subcontractare (daca este cazul)
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind Eligibilitatea privind prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006Cazier judiciar si/sau certificate echivalente
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate in ORC/echivalent
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP)certificat de inmatriculare
certificat ORCAutorizate Tehnica deFunctionare emisa de Registrul Auto Roman conformO.G. nr. 82 din 24.08.2000 , legea nr. 222/22.05.2003publicata in Monitorul Oficial al Romaniei partea I , nr. 367 / 29.05.2003 (actualizata)-RNTR 9 pentru autoutilajele UNIMOG 1200 si 1400
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind Cifra de Afaceri, Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valabile la data deschiderii / Scrisoare de recomandare , valabile la data deschideriiBilantul contabil pe anul2008, 2009, 2010 vizate si inregistrate la organele competente.
Caziere fiscale, certificari ; sau echivalent;
Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile , respectiv: lot 1 = 272.000 lei , lot 2 = 93.750 lei, lot 3 = 34.250 lei ? si dovada acestora.
?Angajament ferm?(daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani: Valoarea minima: 3.200.000 lei, reprezentand 754.183, 36 euro (la curs BNRdin 20.07.2011 ora 13:00, 1 euro= 4, 2430 lei)raportata la loturi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind capacitatea tehnica?.
Informatii generale pentru ofertant, ofertant asociat.
O lista cu livrarile furnizate si serviciile prestate in ultimii 3 ani ? pentru ofertant, ofertanti asociati. Daca ofertantul, ofertantul asociat, nu are vechime 3 ani, se va prezenta lista serviciilor prestate si lista livrarilor de produse de la infiintare.
Situatia resurselor de care dispune ofertantul si a celor care se vor aloca pentru contract
Inf.privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/ subcontractanti, specializarea acestora si val. serviciilor la care se angajeaza.
?Angajament ferm? al unei persoane fizice sau juridice (daca este cazul)
Decl. privind exper. sim. a ofertantului in furnizarea unor produse similare in ultimii 3 ani?Lista principalelor livrari de produse/prestari servicii similare in ultimii 3 ani sau 1 contract sau max.3 contracte insotite de certificari de buna executie/recomandari pentru dem. exper. sim.Contractele care se solicita ca exper.sim. pot fi de: achizitie piese de schimb si servicii de reparare si intretinere autoutilaje.Contractele pot fi si in derulare.
Nominalizarea resurselor tehn. care vor participadirect la indeplinirea contractuluiDotari minime:
Detinerea unui atelier de reparatii si atelier de prel. mec. dotat cu echipa.necesare, respectiv cu personal calificat sau contracte de prestari servicii cu societati specializate conform leg. in vigoareDetinerea unui autovehicul cu platforma pentru tractarea autovehiculelor defecte sau un contract de inchiriere/colaborare platforma cu o societate.
Detinerea a 3 echipe mobile (proprii, subcontractanti, sau asociati sau contracte de colaborare), formate din personal calificat, autovehicul dotat cu scule necesare (specifice interventiilor in teren ) pentru efectuarea reparatiilor la punctele de lucru.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a experientei similare: 800.000 lei, reprezentand188.546, 84 euro (la curs BNRdin 20.07.2011 ora 13:00, 1 euro= 4, 2430 lei) raportata la loturi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantie servicii
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S7-010252 din 12.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2011 10:00
Locul: DRDP CLUJ STR. DECEBAL NR. 128 JUD. CLUJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea M.F.P (dupa caz)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
CNADNR SA BUCURESTI organizeaza procedura de achizitie prin DRDP CLUJ.Factorul de evaluare "Pretul ofertei" este de 90% este format din Valoarea pieselor de schimb - 50% si Manopera - 40%.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ- SERVICIU JURIDIC
Adresa postala:  str. Decebal nr.128 jud. Cluj, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400205, Romania, Tel. 0264.432.415, Email:  [email protected], Fax:  0264.432.415, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer