Licitatie Publica - achizitie piese schimb marcile VW Passat, VW Golf, Audi A4
Anunt de participare numarul 82803/23.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor- Directia Economico -Administrativa
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Ana Iordache, Tel.021.303.70.80./10646, Fax: 3156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie piese schimb marcile VW Passat, VW Golf, Audi A4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Baza pentru Asigurarea Tehnica a Misiunilor din bd. Timisoara nr. 10B sector 6
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 249, 938.9RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PIESE DE SCHIMB AUTO MARCILEVW PASSAT, VW GOLF, AUDI A4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34324100-5 - Echipament de echilibrare a rotilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.lot Cod CPV Denumire UM Acord cadru Contracte subsecventeCant.
MIN Cant.
MAX Cant.
MIN Cant.
MAXVW PASSAT 2, 8 BBGLot 1 31130000-6 Alternatorbuc 0 50 0 25
Lot 2 34325000-1 Amortizor capota motorbuc 0 10 0 5
Lot 3 34325000-1 Amortizor fata (piesa de origine / prima echipare) buc 2 6 1 3
Lot 4 34325000-1 Amortizor rola intinzatorbuc 0 6 0 3
Lot 5 34325000-1 Amortizor spate(piesa de origine/prima echipare) buc 0 6 0 3
Lot 6 34312000-7 Ax came admisie drbuc 1 6 0 3
Lot 7 34312000-7 Ax came admisie stgbuc 1 6 0 3
Lot 8 34312000-7 Ax came evacuare drbuc 1 6 0 3
Lot 9 34312000-7 Ax came evacuare stgbuc 1 6 0 3
Lot 10 34312000-7 Baie ulei completa buc 0 6 0 3
Lot 11 19520000-7 Bara fata buc 0 2 0 1
Lot 12 31161000-2 Bendix electromotorbuc 0 20 0 10
Lot 13 34324100-5 Bieleta antiruliu dr.buc 0 30 0 15
Lot 14 34324100-5 Bieleta antiruliu spatebuc 0 20 0 10
Lot 15 34324100-5 Bieleta antiruliu stg. buc 0 30 0 15
Lot 16 34324100-5 Bieleta directie completa buc 0 80 0 40
Lot 17 31610000-5 Bloc lumini buc 0 10 0 5
Lot 18 31161000-2 Bobina inductiebuc 0 30 0 15
Lot 19 34324100-5 Bratpunte spatebuc 10 30 5 15
Lot 20 34324100-5 Brat bascula fata inf anterior buc 0 50 0 25
Lot 21 34324100-5 Brat bascula fata inf posterior dr buc 0 80 0 40
Lot 22 34324100-5 Brat bascula fata inf posterior stgbuc 0 80 0 40
Lot 23 34324100-5 Brat bascula fata superior anterior dr buc 10 80 5 40
Lot 24 34324100-5 Brat bascula fata superior anterior stgbuc 10 80 5 40
Lot 25 34324100-5 Brat bascula fata superior posterior dr buc 10 80 5 40
Lot 26 34324100-5 Brat bascula fata superior posterior stgbuc 10 80 5 40
Lot 27 34320000-6 Brat stergator dr. buc 0 5 0 2
Lot 28 34320000-6 Brat stergator stg. buc 0 5 0 2
Lot 29 34913500-5 Broasca capotabuc 1 10 0 5
Lot 30 34913500-5 Broasca usa fata dr. buc 0 15 0 7
Lot 31 34913500-5 Broasca usa fata stg. buc 0 15 0 7
Lot 32 34913500-5 Broasca usa spate dr. buc 0 10 0 5
Lot 33 34913500-5 Broasca usa spate stg. buc 0 10 0 5
Lot 34 19510000-4 Bucsa amortizor fata buc 5 10 2 5
Valoarea estimata fara TVA: 1, 249, 938.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie a contractului - 5% din valoarea contractului fara TVA, se constituieprin scrisoare de garantie bancara, in original (Formularnr. 19)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Solicitat Prezentare formular nr.12 A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgentanr. 34/2006
Solicitat prezentarea formularului nr.12 BCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, in original sau copie legalizata daca documentul prevede acest lucru.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiiprivind situatia economico-financiara-Informatiigenerale privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani se completeaza Formularul nr. 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform Documentatiei de atribuire- faza finala a procedurii- licitatie electronica: a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S16-022527 din 24.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2009 11:00
Locul: M.A.I. - DIRECTIA ECONOMICO- ADMINISTRATIVA, str. Eforie nr. 3, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti autorizati ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
la anuntul de intentie nr. 14389/23.01.2009, a fost publicata erata nr. 14349/10.07.2009, cu privire la schimbarea denumirii autoritatii contractante in conformitate cu H.G. 20/2009, privind organizarea si functionarea Ministerul Administratiei si Internelor si pentru reorganizareaunor unitati din subordinea Ministerul Administratiei si Internelor si ale HGR 266/2009, pentru modificarea H.G. 416/2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.319.51.80., Email: [email protected], Fax: 021.332.12.40., Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Directiei Economico- Administrativa
Adresa postala: str. Eforie nr. 3, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.021.303.70.80./10472, Fax: 021.315.64.68.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 11:51