Licitatie Publica - Achizitie piese si accesorii precum si servicii de reparatii si intretinere autovehicule ANCOM DR IASI
Anunt de participare numarul 136285/06.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Stradela Moara de Vant nr. 37A, IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700376, Romania, Punct(e) de contact: Elena Oancea, Tel. +40 372845172, Email: [email protected], Fax: +40 232219338, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie piese si accesorii precum si servicii de reparatii si intretinere autovehicule ANCOM DR IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Punctele de lucru ale operatorului economic situate in municipiul Iasi sau limitrof
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze, pe de o parte piese de schimb pentru autoturismele si autospecialele din dotarea ANCOM DR Iasi, iar pe de alta parte repararea in atelierele contractantului a autoturismelor si autospecialelor ce fac obiectul prezentei proceduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr. 1- 1 autospeciala Volkswagen Sharan, an fabricatie 2006
Lotul nr. 2 - 4 autospeciale Mercedes:
- 1Mercedes Benz 290 GD- fabricat in 2001- 1Mercedes Benz 290 GD- fabricat in 2001- 1Mercedes Benz Sprinter 416 CDi- fabricat in 2000- 1Mercedes Benz Sprinter 416 CDi- fabricat in 2000Lotul nr. 3 - 23 autoturisme Dacia:
-1 Dacia Double Cab, an fabricatie 2006 (autoutilitara);
-10 Dacia Logan 1, 4 MPI, an fabricatie 2005;
-9 Dacia Logan 1, 6 MPI, an fabricatie 2006;
-2 Dacia Logan MCV 1, 6 16V, an fabricatie2007
-1 Dacia Logan MCV 1, 6 16V, an fabricatie2008
Lotul nr. 4- 1 autoturism Opel Astra 1, 6 Sedan, an fabricatie 2008;
Lotul nr. 5- 1 autoturism Nissan D40 Navara, an fabricatie 2008
Lotul nr. 6- 1 autoutilitara furgon Renault Master, an de fabricatie 2009;valoarea estimata a contractului este intre 185.458 lei fara TVA si 235.765 lei fara TVA , din care:
- lot 1 intre 9.840 lei fara TVA si 13.107 lei fara TVA- lot 2 intre 69.548 lei fara TVA si 85.548 lei fara TVA:
- lot 3 intre 80.989 lei fara TVA si 103.656 lei fara TVA
- lot 4 intre 9.979 lei fara TVA si 13.771 lei fara TVA
- lot 5 intre 10.672 lei fara TVA si 13.944 lei fara TVA
- lot 6 intre 4.430 lei fara TVA si 5.739 lei fara TVAValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2012, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea celor 4 luni de prelungire.Valoarea estimata se refera la piese de schimb si service pentru loturile de masini mentionate.
Valoarea estimata fara TVA: intre 185, 458 si 235, 765RON
II.2.2) Optiuni
Da
prev. art. 6 din HG nr. 925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.2: Informatii privind dreptul de a presta servicii de intretinere si reparatii pentru autovehicule Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, autorizatia tehnica de functionare eliberata de catre Regia Autonoma ?Registrul Auto Roman? care ii atesta dreptul de a presta servicii de intretinere si reparatii si/sau de reglare, valabila pentru tipurile deautovehiculele continute in lotul/loturile pentru care depune oferta.In situatia in care Comisia de evaluare a autoritatii contractante considera ca se impune confruntarea copiei cu originalul, ofertantul are obligatia de a prezenta originalul in termenul solicitat de aceasta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Descriere: Valoarea adaosului comercial (pondere 70%)+Tarif manopera(pondere25%). P1 - punctajul pentru factorul de evaluare ?valoarea adaosului comercial? se acorda astfel: a) pentru cea mai scazuta valoare a adaosului comercial se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alta valoare a adaosului comercial decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctaj astfel: P1(n)=(valoarea adaosului comercialminim/valoarea adaosului comercial(n)) x 70; P2- punctajul pentru factorul de evaluare ?tariful orei de manopera? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret practicat pentru ora de manopera se acorda punctajul maxim alocatfactorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P2(n)= (pretminim/pret(n)) x 25
2.
Garantia acordata pentru serviciile prestate
5%
Descriere: Descriere: P3- punctajul pentru factorul de evaluare ?garantia acordata pentru serviciile prestate? se acorda astfel: a) pentru garantia maxima ofertata la serviciul de reparare se acorda punctajul maxim alocatfactorului de evaluare respectiv; b)pentru perioade de garantie mai mici se acorda punctaj astfel: P3(n) = (garantia ofertei analizate/ garantia ofertata maxima) x 5
Punctaj maxim componenta tehnica: 5
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2012 10:00
Locul: ANCOM Directia Regionala Iasi, Stradela Moara de Vant nr. 37A, IASI, parter Saa de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pot fi prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Detalii privind factorul de evaluare ?valoarea adaosului comercial?: Valoarea adaosului comercial care se compara in vederea acordarii punctajului reprezinta valoarea adaosului comercial ofertat, exprimat in procente, calculat la valoarea pieselor de schimb si accesoriilor achizitionate de la producator sau la valoarea de import a acestora, exclusiv TVA. In cazul in care adaosul comercial oferit de un operator economic este egal cu 0, se va acorda punctajul maxim pentru toate ofertele cu adaos comercial mai mic sau egal cu 0, 10%, iar pentru determinarea punctajului pentru ofertele cu adaos comercial mai mare de 0, 10% se va aplica formula prevazuta mai sus, luand in considerare ca adaos comercial de referinta ? ?adaosul comercial minim ofertat? egal cu 0, 10%.Detalii privind factorul de evaluare?tariful orei de manopera? Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului vor fi calculate ca fiind valorile prezentate de ofertant pentru ora de manopera, exclusiv TVA. Detaliiprivind factorul de evaluare ?garantia acordata pentru serviciile prestate?: 1.In cazul in care ofertantul propune in oferta sa o garantie pentru serviciile prestate mai mica de 3 luni, atunci oferta sa va fi declarata neconforma, respectiv respinsa.2. In cazul in care ofertantul propune in oferta sa o garantie pentru serviciile prestate mai mare de 12 luni, atunci oferta sa se va puncta la fel ca si in cazul garantiei acordata pentru serviciile prestate de maxim 12 luni. Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: Ptotal= P1+P2+P3. Oferta stabilita ca fiind castigatoare este oferta care intruneste punctajul cel mai mare. In cazul in care doua sau mai multe oferte obtin acelasi punctaj, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita ofertantilor, pentru departajare, un nou formular de oferta in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului care obtine cel mai mare punctaj.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta a rezultatului procedurii, conform prevederilor art.2562 din cadrul OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845406
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2012 09:34