Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie piese si servicii reparatii si intretinere autoturisme + autospeciale DR Timis


Anunt de participare numarul 134171/22.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: str.Horia, nr.24, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300342, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul Achizitii Regionale, Tel. +40 372845920, In atentia: Ramona HUMITA, Email: [email protected], Fax: +40 256471699, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice generale avand ca rol punerea in aplicare a politicii nationale in domeniul comunicatiilor electronice, comunicatiilor audiovizuale si al serviciilor postale, inclusiv prin reglementarea pietei si reglementarea tehnica in aceste domenii.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie piese si servicii reparatii si intretinere autoturisme + autospeciale DR Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Punctele de lucru ale operatorului economic situate in municipiul Timisoara sau limitrof in limita a 10 km de municipiul Timisoara.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze, pe de o parte piese de schimb pentru autoturismele si autospecialele din dotarea ANCOM DR Timis, iar pe de alta parte repararea in atelierele contractantului a autoturismelor si autospecialelor ce fac obiectul prezentei proceduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr. 1- 1 autospeciala Volkswagen Sharan, an fabricatie 2006
Lotul nr. 2 - 4 autospeciale Mercedes:
- 1Mercedes Benz 290 GD- fabricat in 2001- 1Mercedes Benz 290 GD- fabricat in 2001- 1Mercedes Benz Sprinter 416 CDi- fabricat in 2000- 1Mercedes Benz Sprinter 416 CDi- fabricat in 2000Lotul nr. 3 - 21 autoturisme Dacia:
-1 Dacia Double Cab, an fabricatie 2006 (autoutilitara);
-7 Dacia Logan 1, 4 MPI, an fabricatie 2005;
-9 Dacia Logan 1, 6 MPI, an fabricatie 2006;
-4 Dacia Logan MCV 1, 6 16V, an fabricatie3 buc.2007/1 buc 2008 ;
Lotul nr. 4- 1 autoturism Opel Astra 1, 6 Sedan, an fabricatie 2008;
Lotul nr. 5- 1 autoutilitara furgon Renault Master, an de fabricatie 2009 ;
Lotul nr. 6- 1 autospeciala Toyota Land Cruiser, an de fabricatie 2003 ;Avand in vedere caracterul foarte eterogen al pieselor de schimb ce pot fi inlocuite la un autovehicul, precum si imposibilitatea de cunoastere exacta a pieselor ce trebuie inlocuite la autovehiculele ce fac obiectul prezentei proceduri, fara o diagnoza de specialitate, autoritatea contractanta nu a putut realiza un necesar de piese de schimb si nici nu a putut determina un numar estimat de ore de manopera aferente fiecarei reparatii, s-a hotarat ca valoarea estimata a contractului sa fie intre 125.554 lei fara TVA si 181.355 lei fara TVA , din care:
- lot 1 intre 3.491 lei fara TVA si 5.042 lei fara TVA- lot 2intre 19.150 lei fara TVA si 27.661 lei fara TVA:
- lot 3 intre 84.417 lei fara TVA si 121.935 lei fara TVA
- lot 4 intre 6.805 lei fara TVA si 9.830 lei fara TVA
- lot 5 intre 2.769 lei fara TVA si 4.000 lei fara TVA
- lot 6 intre 8.922 lei fara TVA si 12.887 lei fara TVAValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2012, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea celor 4 luni de prelungire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 125, 554 si 181, 355RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire cu o perioada suplimentara de 4 luni, in cond. prevazute la art.6 alin. 3 din HG 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de : a)69 lei, daca se depune oferta pentru lotul 1.b)380 lei, daca se depunde oferta pentru lotul 2.c)1.680 lei, daca se depune oferta pentru lotul 3.d)130 lei, daca se depune oferta pentru lotul 4.e)55 lei, daca se depune oferta pentru lotul 5.f)170 lei, daca se depune oferta pentru lotul 6.Nota: In situatia in care se depun oferte pentru mai multe loturi, ofertantul va constitui garantia de participare al carei cuantum va fi determinat insumand valorile garantiilor de participare pentru fiecare lot pentru care depune oferta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrez. OperativaaMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, CUI: 14751237saub) instrument de garantare (scrisoare de garantie).Instrumentul de garantare (scrisoare de garantie) trebuie constituit irevocabil in favoarea autoritatii contractante (ANCOM) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu Formularul nr. 7, prezentat in Sectiunea a 4-a ? Formulare?.Cuantumul garantiei de participare a fost calculata in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata a contractului, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art. 278ยน alin (1) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cuFormularul nr. 1din Sectiunea a 4-a - Formulare.
Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularulnr. 2 din Sectiunea a 4-a - Formulare.
Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Formulare.
Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea a 4-a - Formulare.
Cerinta nr. 5: Lista intreprinderilor afiliate
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Cerinta nr. 1: Documente edificatoare privind forma de inregistrare
Modalitatea de indeplinire: 1. Persoane fizice/juridice romane: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, emis cumaxim 30 de zilecalendaristice inainte de data deschiderii ofertelor la prezenta procedura.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ORC.
2. Persoane fizice/juridice straine: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare tradusein limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.
Cerinta nr. 2: Informatii privind dreptul de a presta servicii de intretinere si reparatii pentru autovehicule
Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, autorizatia tehnica de functionare eliberata de catre Regia Autonoma ?Registrul Auto Roman? care ii atesta dreptul de a presta servicii de intretinere si reparatii si/sau de reglare, valabila pentru tipurile deautovehiculele continute in lotul/loturile pentru care depune oferta.
In situatia in care Comisia de evaluare a autoritatii contractante considera ca se impune confruntarea copiei cu originalul, ofertantul are obligatia de a prezenta originalul in termenul solicitat de aceasta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind dotarea tehnica-Ofertantul va prezenta, in original, o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularulnr. 6 din Sectiunea a 4-a - Formulare, din care sa rezulte ca detine cel putin un service auto situat in municipul Timisoara care are in dotarea sa cel putin urmatoarele tipuri de echipamente tehnice: elevator, stand de franare, utilaje pentru diagnoza si testare, utilaj pentru curatat injectoare, utilaj pentru verificarea si reglarea computerizata a geometriei directiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Valoarea adaosului comercial (pondere 70%)+Tarif manopera (pondere 25%). P1-punctajul pentru factorulde evaluare "valoarea adaosului comercial" se acorda astfel: a)pentru cea mai scazuta valoare a a adaosului comercial se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)pentru alta valoare a adaosului comercial decat cea prevazuta la lit a) se acorda punctaj astfel: P1(n)=(valoarea adaosului comercial minim/valoarea adaosului comercial(n)) x 70; P2-punctajul pentru factorul de evaluare "tariful orei de manopera" se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut pret practicat pentru ora de manopera se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P2(n)= (pret minim/pret(n)) x 25
2.
Garantia acordata pentru serviciile prestate
5%
Descriere: P3-punctajul pentru factorul de evaluare"garantia acordata pentru serviciile prestate" se acorda astfel: a)pentru garantia maxima ofertata la serviciul de reparare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)pentru perioade de garantie mai mici se acorda punctaj astfel: P3(n)= (garantia ofertei analizate/ garantia ofertata maxima ) x 5
Punctaj maxim componenta tehnica: 5
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 12:00
Locul: ANCOM - DRT, str. Horia, nr. 24, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pot fi prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Detalii privind factorul de evaluare "valoarea adaosului comercial": Valoarea adaosului comercial care se compara in vederea acordarii punctajului reprezinta valoarea adaosului comercial ofertat, exprimat in procente, calculat la valoarea pieselor de schimb si accesoriilor achizitionate de la producator sau la valoarea de import a acestora, exclusiv TVA.In cazul in care adaosul comercial oferit de un operator economic este egal cu 0, se va acorda punctajul maxim pentru toate ofertele cu adaos comercial mai mic sau egal cu 0, 10%, iar pentru determinarea punctajului pentru ofertele cu adaos comercial mai mare de 0, 10% se va aplica formula prevazuta mai sus, luand in considerare ca adaos comercial de referinta ? ?adaosul comercial minim ofertat? egal cu 0, 10%.Detalii privind factorul de evaluare "tariful orei de manopera": Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului vor fi calculate ca fiind valorile prezentate de ofertant pentru ora de manopera, exclusiv TVA.Detalii privind factorul de evaluare "garantia acordata pentru serviciile prestate": 1.In cazul in care ofertantul propune in oferta sa o garantie pentru serviciile prestate mai mica de 3 luni, atunci oferta sa va fi declarata neconforma, respectiv respinsa.2. In cazul in care ofertantul propune in oferta sa o garantie pentru serviciile prestate mai mare de 12 luni, atunci oferta sa se va puncta la fel ca si in cazul garantiei acordata pentru serviciile prestate de maxim 12 luni.Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: Ptotal = P1+P2 +P3Oferta stabilita ca fiind castigatoare este oferta care intruneste punctajul cel mai mare.In cazul in care doua sau mai multe oferte obtin acelasi punctaj, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita ofertantilor, pentru departajare, un nou formular de oferta in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului care obtine cel mai mare punctaj.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta a rezultatului procedurii, conform prevederilor art.2562 din cadrul OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845406, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer