Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PIESE TURNATE DIN BRONZ


Anunt de participare (utilitati) numarul 86046/07.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Dinica, Tel.021-3074120, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE PIESE TURNATE DIN BRONZ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB-SAD-INTRAREA VAGONULUI NR 11, SECTOR 2, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 250 si 44, 230RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IN BAZA ACORDULUI CADRU SE ESTIMEAZA A SE INCHEIA 2 CONTRACTE SUBSECVENTE : UNUL IN LUNA OCTOMBRIE2009 SI UNUL IN LUNA APRILIE 2010
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE TURNATE DIN BRONZMINIM 600 UNITATI, MAXIM 1084 UNITATI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34630000-2 - Piese pentru locomotive sau material rulant feroviar sau de tramvai; echipament pentru controlul traficului feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA MINIMA 600 UNITATI SI CANTITATEA MAXIMA: 1084 INITATI PIESE TURNATE
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 250 si 44, 230RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: LOTUL 1 :195 LEI;LOTUL 2:290LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul , din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art.21 lit. D)-g) din legea 26/1990. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor).Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul esterezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala -FORMULARUL B2
Autorizare pentru livrarea produselorLista principalelor livrari in ultimii 3 ani
PREZENTAREA A CEL PUTIN DOUA recomandari din partea unor beneficiari/clienti
Declaratie pe propria raspundere in care se va specifica producatorul si tara de provenienta a produselor pentru fiecare reper ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1100/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2009 10:00
Locul: SEEDIUL RATB, B-DUL DINICU GOLESCU, NR 1, SECTOR 1, BUCURESTI, ETAJUL 6, SERVICIUL CONTRACTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE ALE OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Laevaluarea ofertelor, clasamentul se va intocmi in functie de pretul unitar cel mai scazut.Produsele cuprinse in anexa 1 a acordului cadru vor fi achizitionate cantitativ in functie de nevoia de consum curenta a achizitorului pe perioada de derulare a acestuia.Cantitatile sunt estimative si R.A.T.B.nu are obligatia achizitionarii acestora.Autoritatea contractanta atribuie contracte operatorului/operatorilor economici semnatari, ori de cate ori intentioneaza sa achizitioneze produsele care au facut obiectul acordului-cadru respectiv, respectand conditiile esentiale stabilite la incheierea acestuia.Operatorul/Operatorii economici semnatari ai acordului cadru isi asuma ca obligatie principalafata de autoritatea contractanta , furnizarea de produse, astfel cum a fost prevazut in acordul cadru respectiv, ori de cate ori autoritatea contractanta solicita acest lucru.Autoritatea contractanta , va incheia contracte subsecvente pe masura aparitiei necesitatilor cu ofertantul situat pe primul loc in clasament. In cazul in care ofertantul situat pe primul loc in clasament declara ca nu are capacitatea de a incheia contractul subsecvent sau nu mai poate furniza produsele conform contractului susecvent aflat in derulare, promitentul achizitor va incheia contractul subsecvent cu promitentul furnizor situate pe locul imediat urmator.Contractele subsecvente se vor incheia fara reluarea competitiei Ajustarea pretului contractului se va face conform prevederilor capitolului VIII .1. Documentatia de atribuire este gratuita si va fi publicata in SEAP, la adresa de internet: www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEUS, NR6, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104643
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BUCURESTI, SECTIA IX CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-DUL UNIRII, NR37, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213044542, Fax: 0213044542
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PREVEDERILOR OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS RATB
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR 1, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213074000, Fax: 0213147136
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2009 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer