Licitatie Publica - Achizitie pietris, nisip, piatra concasata si agregate
Anunt de participare numarul 140102/01.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sfantu Gheorghe
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, Judetul Covasna, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Jozsef Sandor, Tel. +40 267316902, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 267316902, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie pietris, nisip, piatra concasata si agregate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Sfantu Gheorghe
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 203, 480RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cate doua contracte subsecvente pe an reprezentand 50% fiecare, din cantitatile estimate pentru anul respectiv.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona urmatoarele sortimente de produse/an:
1. Criblura 4/8min.1 tone- max.200 tone
2. Criblura 8/16min.2 tone- max.1000 tone
3. Criblura 16/25min.2 tone- max.5000 tone
4. Criblura 0/63min.2 tone- max. 5000 tone
5. Deseu 0/30min.2 tone- max. 200 tone
6. Piatra brutamin.1tone- max. 200 tone
7. Piatra bruta anrocamentemin. 1 tone- max 200tone
8. Agregat Grosier 31, 5/50min.1 tone- max. 400 tone
9. Nisip spalat min. 1 tone- max 3000tone
10. Sort spalat 4/8 min. 1 tone- max 2000tone11. Sort spalat 8/16 min. 1 tone- max 2000tone
12. Sort spalat 16/25 min. 1 tone- max 200tone
13. Sort spalat 25/70 min. 1 tone- max 200tone
14. Refuz de ciur min. 1 tone- max 200tone
15. Nisip natural min.1 tone- max 200tone
Oferta va fi exprimata in lei fara TVA, si va firaportata la cantitatile maxime estimate pentru doi ani si calculata pe baza preturilor unitare exprimate in lei/tona.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Se vor achizitiona urmatoarele cantitati de produse/an:
1. Criblura 4/8min.1 tone- max.200 tone
2. Criblura 8/16min.2 tone- max.1000 tone
3. Criblura 16/25min.2 tone- max.5000 tone
4. Criblura 0/63min.2 tone- max. 5000 tone
5. Deseu 0/30min.2 tone- max. 200 tone
6. Piatra brutamin.1tone- max. 200 tone
7. Piatra bruta anrocamentemin. 1 tone- max 200tone
8. Agregat Grosier 31, 5/50min.1 tone- max. 400 tone
9. Nisip spalat min. 1 tone- max 3000tone
10. Sort spalat 4/8 min. 1 tone- max 2000tone11. Sort spalat 8/16 min. 1 tone- max 2000tone
12. Sort spalat 16/25 min. 1 tone- max 200tone
13. Sort spalat 25/70 min. 1 tone- max 200tone
14. Refuz de ciur min. 1 tone- max 200tone
15. Nisip natural min.1 tone- max 200tone
Valoarea estimata fara TVA: 1, 203, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 24 000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar, acest virament se va face in contul RO51TREZ2565006XXX000146 al Municipiului Sfantu Gheorghe. Codul de inregistrare fiscala al Autoritatii Contractante: 4404605.Garantia de participare se poate contitui prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. In cazul depunerii unei file CEC se va mentiona contul RO41RNCB0124038019450011. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine garantia de participare a ofertantul contestator, in conformitate cu prevederile art. 2781 , alin. (1), litera b) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvant fara TVA si se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, in cel mult 7 zile de la incheierea contractului conform art. 90 din HG 925/2006 prin urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. IMM-urile beneficiazade facilitatile acordate Legii 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-prezentare Anexa nr. 9-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006. Anexa nr.10-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -prezentare Anexa nr. 10/1-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 -Completare si prezentare Anexa nr. 10/3.1-Declaratia se solicita de la ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, 2. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Antal Arpad Andras - PrimarSztakics Éva Judit - viceprimar , presedintele comisiei de evaluare
Tischler Ferenc ? viceprimarVeress Ildiko -director economic
Baksai Edit- consilier juridic
Balint Reka - membru comisieSandor Jo;zsef - membru comisieConsilieri:
1. ACZÉL KATA
2. BALINT IOSIF
3. CSATLO;S LASZLO;
4. CZEGO ZOLTAN
5. DEBRECZENI LASZLO;
6. GURUIANU MADALIN-DORU
7. KATO; BÉLA
8. KELEMEN SZILARD PÉTER
9. KONDOR AGOTA
10. MAGYARO;SI IMOLA-PIROSKA
11. MIKLO;S ZOLTAN
12. MILD ZOLTAN
13. NEMES ELOD
14. PALELA RADITA
15. PARVAN RODICA
16. PROFIROIU MARILENA
17. SZTAKICS ÉVA-JUDIT
18. TISCHLER FERENC
19. VAJNA LASZLO;
20. VARGHA MIHALY-BÉLA
21. ZSIGMOND JO;ZSEF-Prezentare indeplinire obligatiilor fiscale-Prezentare formulare tip emise de organismele competente valabile pentru demonstrarea situatieiobligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei : -Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul local- Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Codului Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. -Document prin care se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul contractului de servicii din prezenta documentatie, prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitare, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.-Societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii-Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere-Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(in traducere legalizata).Se va prezenta un certificat de rezidenta fiscala, pentru anul in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Lista principalelor furnizari similare executate in ultimii 3 ani
Cerinta minima - prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de 3 documente/contracte/procese verbale prin care sa confirme livrarea de produse similare
Cerinta nr.2 Informatii privind subcontractantii In cazul in care parti din
contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau
mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza
partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze,
datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile
prealabile de subcontractare incheiate
Cerinta nr.3 Informatii privind asociatii In cazul in care parti din contractul ce
urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi
asociati, operatorul economic ? liderul imputernicit are obligatia de a preciza
partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de
recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate Se
vor prezenta formularele/documentele: Declaratie privind partea/partile din
contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora
Cerinta nr.4 Ofertantul trebuie sa detina punct de desfacere indicand distanta de la Sfantu Gheorghe(avand in vedere ca cantitatile mai mici de 50 de tone vor fi transportate la punctele de lucru de autoritatea contractanta cu mijloace de transport proprii de la punctul de desfacere a ofertantului, in preturile ofertate in mod exclusiv pentru stabilirea ofertei castigatoare, autoritatea contractanta va include costurile unitare suportate deautoritatea contractanta, care este 3, 5 lei/km)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conditiile : -Nr. de runde :1 (una);
-LE va incepe la 2 (doua) zile lucr de la transm. inv. de SEAP;
-Durata unei runde: 1(una) zi lucr;
-Ofert. pot vedea cea mai buna oferta. da [X] nu []-Ofert. pot vedea nr. de participanti inscrisi la licitatie. da []nu [X]-Lic. el. se va efectua doar pe criteriu pret.-inf.relevante ref. la echip. electronic folosit, cond. tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la lic. el., op. ec. trebuie sa fie inreg. in S.E.A.P. si sa detina certif digital valid pentru acces in sistem. Inf. disp pt. conectare si inreg. la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOFOferta va fi exprimata in lei fara TVA, si va firaportata la cantitatile maxime estimate pentru doi ani si calculata pe baza preturilor unitare exprimate in lei/tona.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2012 11:00
Locul: Sediul AC: 520008, Mun Sfantu Gheorghe, Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2, cam 29, JudetulCovasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Inf. detaliate despre Licit.el: a)element ofertei care face obiect. proces.reofertare: pretul total al ofertei fin. fara TVA b)eventuale limite ale valor.pana la care elem. prev. la lit. a) pot fi imb.- NU exista limite c)inf. care urmeaza a fi puse la dispoz.ofert.la L.E. - existenta de preturi/valori noi - nr. particip. -clasament - ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: Da - L.E. se prelungeste automat, in cazul modif.clasam.: Nu d) Inainte de lansarea L.E., aut. contr. va realiza o eval.initiala integrala a ofertelor. In vederea realiz.etapei L.E., A.C va introduce in SEAP inform. solicitate automat de sistemul inform. A.C va invita toti ofertantii care au depus of. admisibile sa prezinte preturi noi.Invit.de particip.si notificarile de incepere a L.E. vor fi generate si transmise automat de catre sistem pe e-mail e)conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -in cadrul L.E. ofertantii particip.nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. -nr. de runde :1 (una); durata unei runde: 1 (una) zi. L.E. se va finaliza dupa desf.rundei nr.1 .In cazul in care op. ec, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de L.E. elementele care fac obiectul proces.de reofertare, la stabilirea clasam. final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii L.E., si care a fost introdusa in SEAP de autorit.contr. f) pt. particip.la L.E. operat.econ. tb.sa fie inreg. online si sa detina certif.digital pt. acces in sistem. Inf. disp.: http: //www.e-licitatie.ro. Daca la finalul L.E. pe primele trei locuri se vor clasa 2 sau mai multi ofert. cu preturi egale, atunci se va solicita doar acestor ofertanti, noi prop.de pret in PLIC INCHIS, astfel incat of. clasati pe locul doi sau trei pot imbunatati pretul pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior(1 sau 2) din clasament, fara ca of. clasati pe locurile anterioare sa fie afectati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Municipiului Sfantu Gheorghe
Adresa postala: str. 1 Decembrie1918, nr.2, Localitatea: Sf. Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, ,Localitatea: Municipiul Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel. +40 267316902, Fax: +40 267316902
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2012 10:10