Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie placute plastic D S Bacau


Anunt de participare numarul 119930/22.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, In atentia:  Directia Silvica Bacau, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica bacau
Adresa postala:  str. N. Titulescu nr. 14 Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600267, Romania, Punct(e) de contact:  birou fond forestier, compartiment achizitii, Tel. 0234588959 int110, 113, In atentia:  Ionel Dumitru, Animaria Caliap, Fax:  0234519348
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala:  str. N. Titulescu nr. 14 Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600267, Romania, Punct(e) de contact:  birou fond forestier, compartiment achizitii, Tel. 0234588959 int110, 113, In atentia:  Ionel Dumitru, Animaria Caliap, Fax:  0234519348
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala:  str. N. Titulescu nr. 14 Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600267, Romania, Punct(e) de contact:  birou fond forestier, compartiment achizitii, Tel. 0234588959 int110, 113, In atentia:  Ionel Dumitru, Animaria Caliap, Fax:  0234519348
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie placute plastic D S Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia centrala a Directi silvice Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 214, 000 si 643, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de placute de plastic pentru marcarea arborilor forestieri si pentru inventarierea bustenilor din centrele de sortare.
Placutele de plastic vor trebui sa corespunda conform specificatiilor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19520000-7 - Produse din plastic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform specificatiilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 214, 000 si 643, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de partcipare in cuantum de 12800 lei si garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completare si prezentare formular ?Informatii generale?
- completare si prezentare formular ?Declaratie privind eligibilitatea?-completarea si prezentare formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?-completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Certificat de adminstrare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admnistrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului cu cel mult 60 de zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor (care sa ateste ca ofertantii au ca obiect principal sau secundar de activitate comercializarea unor astfel de produse)
Certificat de inregistrare fiscala eliberat de oficiul Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant la 31.12.2010 vizat de organele competente.Completarea si prezentarea formularului ?Informatii generale?. Nivelul minim al cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani este de minim (lei): 428000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea si prezentarea formularului ?Informatii generale?. Nivelul minim al cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani este de minim (lei): 428000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- completare si prezentare formular Declaratie privind ?Lista principalelor livrari de astfel de produse in ultimii 3 ani?;
- ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit in ultimii trei ani celputin un contract de furnizare de astfel de produse - ce fac obiectul prezentei proceduri, in valoare de minim 70000 lei.
-se va completa in acest sens formularul ?Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat.
- se va prezenta minim o recomandare favorabila (document constatator) privind indeplinirea obligatiilor contractuale, avand anexata la acesta si copii dupa facturile in baza carora s-a desfasurat contractul respectiv.
- se va prezenta certificatul de conformitate de la producator.
- se va prezentaautorizatia de livrare de astfel de produse? completata de producator. In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant. Neprezentarea autorizarilor solicitate nu va permite comisiei sa verifice circuitul produsului ofertat si va duce la descalificarea ofertantului.
-se vor prezenta mostre din produsele ce fac obiectul achizitiei (placutele din plastic cu dinti drepti pentru inventarierea arborilor pe picior;placute din plastic cu dinti curbi pentru marcarea bustenilor; pachetulde accesorii compus din ciocan de aplcat placute, magazie automata, cutie de placute, husa de protectie )
Mostrele vor trebui sa ajunga la sediul DS BACAU (strada N. Titulescu, nr. 14, Bacau) pana cel mai tarziu data de 02.06.2011 ora 16.00.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4137/14.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
fonduri proprii. Platase va face la 60 de zile de la acceptarea la plata a facturii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600267, Romania, Tel. 0234588959, int. 120, Email:  [email protected], Fax:  0234588959
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2011 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer