Licitatie Publica - Achizitie plan de studii aferent anului calendaristic 2008
Anunt de participare (utilitati) numarul 58280/10.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Taberei nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Cluj, Tel.0264207822, In atentia: Serviciul Contracte Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0264427797
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie plan de studii aferent anului calendaristic 2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Amplasamentele obiectivelor hidroenergetice
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-studiu privind distrugerea stufului si a vegetatiei lemnoase pe digurile acumularilor-cu aplicatie practica la acumularea Tileagd;
-studiu privind supravegherea nivelului de ulei in vana lagarului radial-axial sau a debitului de racire al acestuia la hidroagregatele din CHE Munteni;
-studiu privind repozitionarea contragreutatilor la bratele vanelor fluture de lucru si revizie de la CHE Lesu;
-studiu privind asigurarea protectiei echipamentelor din statiile exterioare de 110 kv din CHE Remeti si CHE Munteni impotriva supratensiunilor atmosferice;
-studiu privind comportarea motoarelor sincrone de 5 MW de la statia de pompe Sacuieu pe perioada pauzei de la RAR monofazat in reteaua de alimentare de 110 KV pentru realizarea RAR-ului monofazat de LEA 110 KV-Sacuieu-Huedin;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74270000-2 - Servicii stiintifice si tehnice in inginerie (Rev.1)
74233500-6-Studii tehnice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-1 buc.-studiu privind distrugerea stufului si a vegetatiei lemnoase pe digurile acumularilor-cu aplicatie practica la acumularea Tileagd;
-1 buc.-studiu privind supravegherea nivelului de ulei in vana lagarului radial-axial sau a debitului de racire al acestuia la hidroagregatele din CHE Munteni;
-1 buc.-studiu privind repozitionarea contragreutatilor la bratele vanelor fluture de lucru si revizie de la CHE Lesu;
-1 buc.-studiu privind asigurarea protectiei echipamentelor din statiile exterioare de 110 kv din CHE Remeti si CHE Munteni impotriva supratensiunilor atmosferice;
-1 buc.-studiu privind comportarea motoarelor sincrone de 5 MW de la statia de pompe Sacuieu pe perioada pauzei de la RAR monofazat in reteaua de alimentare de 110 KV pentru realizarea RAR-ului monofazat de LEA 110 KV-Sacuieu-Huedin;
Valoarea estimata fara TVA: 140, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.09.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare/lot: -lot 1-200 lei;
-lot 2-400 lei;
-lot 3-150 lei;
-lot 4-250 lei;
-lot 5-400 lei; Garantia de buna executie: 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata serviciilor efectuate se realizeaza in termen de maximum 30 de zile de la data inregistrarii facturii fiscale la achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului, Certificat de inregistrare fiscala in scopuri TVA emis de Ministerul Finantelor Publice-ANAF.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilant contabil.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)-cerinta minima de calificare-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani/lot: -lot 1-60 000 lei excl.TVA; -lot 2-120 000 lei excl.TVA;
-lot 3-45 000 lei excl.TVA; -lot 4-100 000 lei excl.TVA;
-lot 5-120 000 lei excl.TVA;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimii 3 ani, Declaratie privind dotatiile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele etc. de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract, Declaratie referitoare la asigurarea de catre operatorul economic ofertant a personalului de specialitate-insotita de CV, Lista subcontractanti-daca este cazul, Certificare ISO 9001:2000 pentru operatorul economic ofertant sau orice alte probe sau dovezi ce confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, Certificat emis de catre un organism abilitat, prin care se atesta faptul ca operatorul economic ofertant respecta standardele de protectia mediului, Declaratia operatorului economic ofertant privind indeplinirea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Declaratie privind incadrarea operatorului economic ofertant in categoria intreprinderilor mici si mijlocii-daca este cazul.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)-cerinta minima de calificare-experienta similara in ultimii 3 ani, cel putin o prestare de valoare: -lot 1-6 000 lei excl.TVA; -lot 2-12 000 lei excl.TVA;
-lot 3-4 500 lei excl.TVA; -lot 4-10 000 lei excl.TVA;
-lot 5-12 000 lei excl.TVA;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6397/09.07.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, platibil la caseria societatii, sau prin O.P.in contul achizitorului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2008 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2008 09:00
Locul: sediul Sucursalei Hidrocentrale Cluj, str.Taberei nr.1 , Cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan Cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593865, Email: [email protected], Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic din cadrul Sucursalei Hidrocentrale Cluj
Adresa postala: str.Taberei nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Tel.0264207800, Fax: 0264427797
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2008 12:10