Licitatie Publica - Achizitie plante
Anunt de participare numarul 47101/21.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Lacuri Parcuri si Agrement Bucuresti
Adresa postala: sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 8b sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013692, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Nistor, Tel.0788063092, Email: [email protected], Fax: 0212228419
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie plante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de plante/flori anuale si bienale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
02510000-2 - Plante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Petunia superbissima multicolora(flori uriase, dantelate pe margini) =190 000 buc-Petunia alba =37 000 buc-Petunia albastra =28 000 buc-Petunia mov =22 000 buc-Petunia roz =16 000 buc-Petunia galbena =10 000 buc-Petunia grena =8.000 buc-Petunia rosie =33 000 buc-Gazanie =40 000 buc-Petunia surfinia multicolora =6.500 buc-Begonia gracilis cu flori rosii =84 000 buc-Begonia gracilis cu flori albe =30 000 buc-Begonia gracilis cu flori roz =8 000 buc-Salvie pitica =28 000 buc-Dahlia : -Snowstorm(cu flori albe pompon) =27 000 buc-Silvretta (cu flori roz de cactus) =27 000 buc-Priscilla(cu flori de cactus rosii) =27 000 buc-Impatiens balsamina cu flori -roz =18 000 buc-rosii =18 000 buc-mov =18 000 buc-albe =18 000 buc-Portulaca grandiflora multicolora =9 000 buc-Callistephus Prinzess =30. 000 buc-Celosia h=20 cm =42 000 buc-Pelargonium zonale (multicolore) =3000 buc-Pelargonium peltatum (multicolore) =1000 bucPlante perene : -Geum =3000 buc-Lupinus Russel Ibridi =5000 buc-Rudbekia =5000 bucViola albastra =100.000 buc-Viola galbena =100.000 buc-Viola grena =100.000 buc-Viola portocalie =100.000 buc-Viola amestec =100.000 buc-Viola alba =56.000 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 967, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.05.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 39000 ron. Garantia de buna executie: 9, 5% din valoarea totala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare.Contract ALPAB.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita legalizarea din punct de vedere formal al asocierii grupului de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare fiscala, statut, certificat fiscal privind plata datoriilor exigibile catre bugetul de stat, bugetul local, inclusiv somajul, informatii generale, etc. (conf. caiet de sarcini).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Balanta, Bilant contabil la 31.12.2007 vizat de Administratia Financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dotarea tehnica, suprafata spatiilor de depozitare detinute.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
65%
Descriere:
2.
Calitate
25%
Descriere:
3.
Termen livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau la casieria ALPAB.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2008 12:00
Locul: Sediul ALPAB-serv. Achizitii, sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 8 b, sector 1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL - Sectia Contenciios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 106 - 111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021-3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ALPA Bucursti - Serviciul Juridic
Adresa postala: Sos. Bucuresti - Ploiesti, nr. 8 b, sector 1 Romania Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013692, Romania, Tel.021-2246789
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2008 17:43