Licitatie Publica - Achizitie plante, arbori si arbusti pentru zonele verzi din Craiova
Anunt de participare numarul 91682/30.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV
Adresa postala: STR.MIHAI VITEAZU NR 20, CRAIOVA, DOLJ, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200752, Romania, Punct(e) de contact: MARINEL-CRISTIAN GRIGORIE;LEOVEANU CRENGUTA, Tel.0251411214, Email: [email protected], Fax: 0251414205, Adresa internet (URL): www.igcti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritorialeAltele: administratie locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie plante, arbori si arbusti pentru zonele verzi din Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pepiniera Raadpfl Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie plante arbori si arbusti pentru zonele verzi din Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03450000-9 - Produse de pepiniera (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajarea spatiilor verzi din municipiul Craiova
Valoarea estimata fara TVA: 116, 382EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
g.part=4000 rong.exec.= 5% din valoare contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ven.pr.iar plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Op.ec.sau asoc.de op.ec
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. -eligibilitate-part. la procedura-neincadr.art.181
Cert.fiscal la buget- centralizat-local
emise de max. 30 zile
Cert.priv.taxa fd. de mediu
Cazier -fiscal-judiciar
In caz de asoc. fiecare asoc prez doc. originale
Cert ORC emis de max 30 zile si activitate de intretinere peisagistica
Copie CUI
Doc. de atestare profes. pt pers juridice straine
Decl. (in caz de asociere si oferta castgatoare) de legalizarea asocierii si aleg.unui lider pt stabilirea oblig. fiecarui asoc.(in caz de asociatie fiec asoc. va depune aceste doc originale)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afac.pe ult.3 ani si Cifr.med.de afac= sau > decat minimul .valorii estim a contractului.
Ultimulbilant cont. vizat si inreg la org compet
Decl cu oblig contractuale in derulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.princ.livr.din ultimii 3 ani
Exper.similara.-Contracte similare indeplinite cu succesmin.1 ctr= min valoarea estimata a contr.
Copii contracte si recomandari
Decl.utilaje
Dovada det. pepin.de min 20000mp
-Aut. de productiesi comerc seminte si mat saditor.
Decl priv efect. medii de personal
Personal minim
-1 1 ing. silvicultor
-1 1 ing. horticultor
-Floricultori/arboricultori
Doc standarde -calitate-protectia mediului-securitate si sanatate a muncii
Decl. priv partile executate de subcontractanti
Acord de subcontractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
garantie
30%
Descriere:
3.
timp de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica intr-o runda.Incepe la 2 zile dupa transmiterea invit.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12594/20 11 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2009 14:00
Locul: RAADPFL CRAIOVA Str. Mihai viteazu Nr. 20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a procedurii, persoane autorizate din partea Operatorilor economici si observatori din cadrul Ministerului finantelor Publice
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pl., arb., arbustisa fie de cal. sup. fara boli, daunat.cu inaltime. si ramif. minimecf. descr. dinfisa de date.Sa fieimpachetate. si asigurate. pe tp transp.A.C.poate vizita ofert. castig. pt.verif cal. pl.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bulevardul Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicarea oricarui act al autoritatii contactante considerat nelegal de contestator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAADPFL CRAIOVA-Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Mihai viteazu Nr.20, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200759, Romania, Tel.0251411214, Email: [email protected], Fax: 0251/414205
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2009 10:26