Licitatie Publica - ACHIZITIE PLANTE BIENALE DE TOAMNA
Anunt de participare numarul 126978/27.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV
Adresa postala: Str. Brestei, nr. 129, CRAIOVA, DOLJ, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Punct(e) de contact: MARINEL-CRISTIAN GRIGORIE, Tel. 0251411214, Email: [email protected], Fax: 0251414205, Adresa internet (URL): www.igcti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PLANTE BIENALE DE TOAMNA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SERE RAADPFL CRAIOVA
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
aCHIZITIE DE PLANTE BIENALE DE TOAMNA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03121100-6 - Plante vii, bulbi, radacini, butasi si altoaie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
135000 DE PLANTE
Valoarea estimata fara TVA: 224, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
3000 LEI GARANTIE DE PARTICIPARE SI 5%DIN VALOAREA CONTRACTULUI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE.Pentru IMM-uri taxele se reduc cu 50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a operatorului
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.In caz de asociere fiecare asociat va prezenta documentul.
4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data achizitiei)? original sau copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pt. conformitate cuoriginalul .
5.Copie CUI
6.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , traduse in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat
2.Declaratii privind cifra medie de afaceri globala, din ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani2.O recomandare emisa debeneficiari conform listei de mai sus.3.Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie electronica intr-o singura runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8329/22 07 2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 14:00
Locul: Raadpfl Craiova strada brestei nr. 129A Craiova judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie, reprezenrtanti ai autoritatilor ofertante precum si reprezentanti ai Ministerului Finantelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos Nr. 13 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Raadpfl Craiova Oficiul juridic
Adresa postala: Strada Brestei nr.129A, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Tel. 0251411214, Email: [email protected], Fax: 0251414205
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2011 14:25