Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Platforma integrata de simulare a afacerilor si e-learning.


Anunt de participare numarul 108322/24.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Adresa postala:  BD. MAMAIA NR.124, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900527, Romania, Punct(e) de contact:  NICULESCU ADELA, Tel. 0241606401, Email:  [email protected], Fax:  0241606410, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE DE INVATAMANT SUPERIOR
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Platforma integrata de simulare a afacerilor si e-learning.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNIVERSITATEA ?OVIDIUS?
CONSTANTA
Facultatea de Stiinte Economice, Constanta, str. Ion Voda nr.58
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea, instalarea, configurarea, darea in exploatare, revizuirea si exploatarea Platformei integrate de simulare a afacerilor si e-learning.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Platforma integrata de simulare a afacerilor si e-learning- 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 15 000 (cincisprezece mii) Lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONTRACTUL DE FINANTAREPOSDRU/90/2.1/S/63442, cu titlul , ?ACCES REAL LA PIATA MUNCII PRIN INTREPRINDEREASIMULATA?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Formularul nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006- Formularul nr. 4
Pentru situatia in care, in tara in care este inregistrat ofertantul nu se emit documentele mentionate mai sus si nu exista prevederi legale la declaratia pe proprie raspundere, se solicita declaratie autentica data in fata unui notar.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (in original sau copie legalizata) a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul.
Din certificatele sa rezulte faptul ca la data emiterii sunt indeplinite obligatiile respective si ca sunt valabile la data deschiderii ofertelor
Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularului nr.5Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ? original ? sau copie legalizata
Persoane fizice romane-Certificat UNIC de Inregistrare ? in copie legalizata
Autorizatie de functionare ? in copie legalizata
Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- se vor atasa traducerile in limba romana, legalizate, ale documentelor referitoare la inregistrarea ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri-Completare formular nr 2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie de minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;Formularul nr. 8 ;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Lapersonalul tehnic de specialitate se vor atasa certificatele ce atesta calificarea personalului, minim 3 persoane, calificari ale personaluluicare participa la realizarea contractului) ?formularnr. 9
Personalul tehnic de specialitate trebuie sa aiba experienta in informatica in coordonarea si implementarea proiectelor de sisteme informatice integrate.
Certificate ISO 9001, ISO 27001, pentru firma furnizoare.Orice documente prin care se face dovada asigurarii conformitatii cu standardele solicitate, certificari emise de organisme abilitate inregistrate in orice stat membru din UE sau orice ale dovezi ( manualul calitatii, rapoarte de audit extern privind sistemul calitatii).
Certificate sau documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa atesteconformitatea produselor
Mostre , descrieri si /sau Fise tehnice/ fotografii ale produselor /cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care se solicita acest lucru;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita minim 1 recomandare din partea beneficiarilor ? in original.- Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a minimum 1(unu) contract similar, cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea estimataa contractului.Cerinte specifice privind echipa ofertantuluiProject Manager- Minim 3 ani de experienta in managementul proiectelor-Certificare in projectmanagement si Diploma de absolvire de studii de software engineering-Minim un proiect de referinta in dezvoltarea de solutii software, asemanatoare ca anvergura cu cel ofertat.- Cunoasterea limbii englezeTechnical Manager-Minim 3 ani de experienta in informatica si in coordonarea echipelor tehnice de implementare a proiectelor de sisteme informatice integrate-Minim un proiect de referinta in dezvoltarea de solutii software, asemanatoare ca anvergura cu cel ofertat- Cunoasterea limbii englezeDezvoltator software- Certificare profesionala care sa reflecte cunostintele necesare pentru a dezvolta software pe tehnologiile ofertate-Minim un proiect de referinta in dezvoltarea de solutii software, asemanatoare ca anvergura cu cel ofertat- Cunoasterea limbii englezePrezentarea, in descrierea solutiei, de capturi de ecran relevante din toate modulele de software ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 10:00
Locul: Universitatea Ovidius Constanta Bd. Mamaia nr. 124, Biroul de Achizitii Publice , Caminul nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici pot participa la sedinta de deschidere cu imputernicire din partea societatii si copia actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): CONTRACTUL DE FINANTAREPOSDRU/90/2.1/S/63442, cu titlul , ?ACCES REAL LA PIATA MUNCII PRIN INTREPRINDEREASIMULATA?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian, nr.23 , ,Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241 616003, Fax:  0241 616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic - Universitatea "Ovidius" Constanta
Adresa postala:  B-dul Mamaia , nr.124, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900527, Romania, Tel. 0241 606477, Fax:  0241 606477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2010 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer