Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie plicuri


Anunt de participare numarul 24483/19.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031281, Romania, Punct(e) de contact: Simona Brebu, Tel.021.326.83.70, Email: [email protected], Fax: 021.326.05.41, Adresa internet (URL): www.cpmb.rdsnet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie plicuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Vitan Nr.6, Sect.3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie plicuriPLIC 110x220mm cantitatea 47.700 bucati.
PLIC 162x229 mm cantitatea 65.900 bucati.
PLICC4 cantitatea 7.600 bucati.229x324
PLIC MARE cu burduf cantitatea 10.800, 360x280PLIC DL CU FEREASTRA DREAPTA (110X220) cantitatea 365.500 bucati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21232300-1 - Plicuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie plicuri, vezi caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.08.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1500 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu BASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44/OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: -declaratie privind eligibilitatea(formular anexat);
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181(formular anexat)
Cerinta obligatorie: certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, valabile la data depunerii ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitaminformatiicu privire la:
- Bilantul contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente.
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani(din documentele financiare prezentate trebuie sa reiasa realizarea unei cifre medii anuale egala sau mai mare decat 50.000 RON ( 15.975 EURO).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Experienta similara:
Lista principalelor contracte de furnizaredin ultimii 3ani (formular anexat)VEZI FISA DE DATE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.08.2007 13:00
Locul: Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti, Calea Vitan Nr. 6, Sect, .3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor econimici participanti cu oferte pe baza de imputernicire scrisa si CI, sau BI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel SectiaContencios-Administrativ si Fiscal pentru Sectorul 3
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3195176
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sec. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile: punctul de vedere, a autoritatii contractante asupra contestatiei trebuie transmis atat operatorului economic cat si cnsc in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea Vitan Nr. 6, Sect. 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031296, Romania, Tel.021/3260567, Email: www.cpmb.rdsnet.ro, Fax: 021/3260541
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2007 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer