Licitatie Publica - Achizitie Plug, semanatoare, grape si troliu - DSTimis
Anunt de participare numarul 138137/13.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA ? Directia Silvica Timis
Adresa postala: Str. I. Nemoianu, nr. 7, 300011, Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Tel. +40 256294255, In atentia: Dragu Marian, Email: [email protected], Fax: +40 256294265
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA ? Directia Silvica Timis
Adresa postala: Str. I. Nemoianu, nr. 7, 300011, Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Tel. +40 256294255, In atentia: Dragu Marian, Email: [email protected], Fax: +40 256294265
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA ? Directia Silvica Timis
Adresa postala: Str. I. Nemoianu, nr. 7, 300011, Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Tel. +40 256294255, In atentia: Dragu Marian, Email: [email protected], Fax: +40 256294265
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Plug, semanatoare, grape si troliu - DSTimis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pepiniera Recas, Oras Recas, jud. Timis, Ocolul Silvic Timisoara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Plug, semanatoare, grape si troliu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16110000-9 - Pluguri sau grape cu discuri (Rev.2)
16120000-2-Grape, grape cu cutite, cultivatoare, masini de plivit sau prasitoare (Rev.2)
16130000-5-Semanatoare, plantatoare sau masini de repicat (Rev.2)
42141410-6-Troliuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. plug, 1 buc. semanatoare, 3 buc. grape si 1 buc. troliu
Valoarea estimata fara TVA: 62, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Cuantumul garantiei de participare: Lotul nr. 1 = 300 lei;Lotul nr. 2 = 300 lei; Lotul nr. 3 = 30 lei; Lotul nr. 4 = 100 lei;
- Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor- Forma de constituire a garantiei de participare: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- depunere la casieria autoritatii contractante fie: ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont RO69RZBR0000060007701145 ? Raiffeisen Bank Timisoara cont RO94BRDE360SV29158003600 ? BRD Timisoara) sau numerar .Dovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere, presedintelui comisiei de evaluare, la solicitarea acestuia. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior.Daca CNSC respinge contestatie de pusa de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma echivalenta cu prevederile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va completa formularul: Informatii generale2.Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.
3.Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.4.Se va completa formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
5.Se va completa formularul: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
6.Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006,
Persoanele cu functie de deizie in cadrul DS Timis: Director - ing. Titu Nicusor, Director tehnic - Ing. Oprea Ioan, Director economic - ec. Tamas Mihaiela, jurist ? Garjoaba Eugen, resp. Achizitii ? ing. Dragu Marian. Persoane juridice / fizice romane
Documente obligatorii: i) Se va atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.
Persoane juridice /fizice straine
Documente obligatorii: i) Se vor atasa copii legalizate dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa copii legalizate dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.iii) Se vor atasa copii legalizate dupa original si traducere certificata in limba romana dupa documentele relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, faptul ca ofertantul (asociatii), au ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilorsolicitate prin prezenta documentatie de atribuire si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2012 10:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau imputernicitii acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- In situatia in care 2(doua) sau mai multe oferte au acelasi pret cel mai scazut, autoritatea contractanta va solicita ca si clarificare depunerea de noi oferte de pret.- Justificarea alegerii procedurii : ?N.J. conform notificarii ANRMAP? atasata in lista ?Documentatie si clarificari?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al RNP-Romsilva
Adresa postala: Bulevardul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Tel. +40 213171005
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2012 10:41