Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie pneuri pentru camioane,autovehicule,masini forestiere, camere de aer


Anunt de participare numarul 4227/05.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Tg - Jiu
Adresa postala: str. Lt. col Dumitru Petrescu nr.3, Localitatea: Tg - Jiu, Cod postal: 210182, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Investitii, Tel.0253216350, In atentia: Dumbrava Cornel, Fax: 0253213508
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Tg - Jiu
Adresa postala: str. Lt. col Dumitru Petrescu nr.3, Localitatea: Tg - Jiu, Cod postal: 210182, Romania, Tel.0253216350, In atentia: Dumbrava Cornel, Email: Biroul Investitii, Fax: 0253213508
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Tg - Jiu
Adresa postala: str. Lt. col Dumitru Petrescu nr.3, Localitatea: Tg - Jiu, Cod postal: 210182, Romania, Tel.0253216350, In atentia: Dumbrava Cornel, Email: Biroul Investitii, Fax: 0253213508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie pneuri pentru camioane, autovehicule, masini forestiere, camere de aer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Tg - Jiu, str. Lt. col Dumitru Petrescu, nr. 3, Tg - Jiu, Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizite pneuri pentru camioane, autovehicule, masini forestiere si camere de aer
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25111310-8 - Pneuri pentru camioane (Rev.1)
25111100-3-Pneuri pentru autovehicule (Rev.1)
25111400-6-Pneuri pentru masini agricole (Rev.1)
25111500-7-Camere de aer, benzi de rulare si flapsuri din cauciuc (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
52 pneuri pt.camioane, 54 pneuri pt. masini forestiere, 36 pneuri pt. autovehicule, 36 camere de aer
Valoarea estimata fara TVA: 110, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se vor achizitionain plus sau in minus pneuri in procent de 15%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie - 2000 lei, taxa participare 100 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau in asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, declaratie privind eligibilitatea, plata taxelor si impozitelor locale si la buget la 25.02.2007, inregistrare la registrul oficiului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil depus, cifra de afaceri minim 30000lei, solvabilitatea patrimoniala mai mare de 30%, lichiditatea generala mai mare de 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista produselor similare livrate in ultimii 3 ani, experienta similara minim 48000lei- minim un contract, recomandari, alte prevederi conf. caietului de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria D.S. Tg - Jiu, ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2007 12:00
Locul: Tg - Jiu, str. Lt.col Dumitru Petrescu, nr 3, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Directiei Silvice Tg - Jiu
Adresa postala: str. Lt.col. Dumitru Petrescu , nr.3, Localitatea: Tg - Jiu, Cod postal: 210182, Romania, Tel.0253216350, Email: [email protected], Fax: 0253213508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2007 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer