Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie polielectrolit pentru deshidratare namol


Anunt de participare (utilitati) numarul 10782/19.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala: STR. IC BRATIANU, NR. 24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Punct(e) de contact: Departament Contracte Achizitii Publice, Tel.0248 222445, In atentia: MIHAI VIOREL BURCUS, Email: [email protected], Fax: 0248 223337, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie polielectrolit pentru deshidratare namol
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de Epurare Biologica , Str. Lanariei nr.3 , Pitesti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 300, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie polielectrolit pentru deshidratare namol
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24164200-3 - Polimeri acrilici primari (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Circa 1000 KG pe luna.
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 3000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea pentru prevederile art.180/OG 34/2006.- Declaratie privind neincadrarea in situatile prevazute la art. 181/ OUG 34/2006 modificata si completata;
- Certificat de inmatriculare emis de Camera de Comert si Industrie- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata si in termen de valabilitate;
- Certificate constatatoare de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale si a contributiei pentru asigurari sociale de stat(original sau copii legalizate, in termen)
- Pentru persoane fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare sau apartenenta profesionala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale.
- Scrisoare de bonitate bancara.
- Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Obligativitatea prezentarii certificatului de calitate care sa ateste implementarea certificatului ISO 9001 sau similar pentru producatorul produselor.
- Autorizare pentru livrarea produselor din partea producatorului(daca este cazul).
- Fisa de informatii privind experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul documentatiei de atribuire 100 lei platibili cash la casieria societatii din Str. IC Bratianu nr.42, Pitesti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2007 11:30
Locul: Pitesti, Str.IC Bratianu nr.42, Departament Contracte Achizitii Publice.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Tel.0248/219375, Fax: 0248/219376
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.48, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Contracte Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Bratianu, nr.42, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110004, Romania, Tel.0248222445, Email: [email protected], Fax: 0248223337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2007 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer