Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie polielectrolit utilizat pentru obtinerea apei potabile.


Anunt de participare (utilitati) numarul 116046/28.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Camelia Dedu, Tel. 021.314.01.10, Email:  [email protected], Fax:  021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie polielectrolit utilizat pentru obtinerea apei potabile.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Uzina de Apa Rosu, sat Rosu, com Chiajna, str. Crinului, nr.7;
- Uzina de Apa Crivina, Oras Bolintin Vale, Jud. Giurgiu;
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie polielectrolit utilizat pentru obtinerea apei potabile.Cantitatea totala estimata a contractului este 60.000 kg pe 3 ani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24962000-5 - Produse chimice pentru tratarea apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala estimata a contractului este 60.000 kg pe 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 684, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 10.000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat; certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Certificat inregistrare persoana juridica- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii3 ani mai mare de 450.000 lei
- Lichiditate: active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie de minim 99, 5%.
- Solvabilitate: capitalul propriu/total pasiv x100; incadrarea valorii indicatorului sa fie de minim 30%.
Calculul coeficientilor: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimonialase prezinta prin inscrisuri distincte si se calculeaza de catre ofertanti cu date din bilantul contabil de la 31.12.2009.Acesti coeficientise calculeaza conform O.M.F. 3055/2009 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene.Pentru ofertantii care nu depun calculul solvabilitatii sunt obligati sa depuna declaratia privind neincadrarea insituatiile prevazute la art.181.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari/ in ultimii 3aniindeplinirea in ultimii 3 ani a unor contracte de furnizare similare ca obiect si cantitate cumulata, corespunzatoare consumului estimat de catre Achizitor pe intreaga perioada contractuala (60.000 tone), catre societati cu domeniu de activitate similar (tratare apa in scopul potabilizarii).Pentru asigurarea confidentialitatii datelor se solicita doar prezentarea paginilor din care sa rezulte: partile contractante, obiectul contractului, cantitatea contractata, semnaturile si stampilele partilor contractante. Pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara se va aduce si o recomandare din partea beneficiarului.
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2001 sau ISO 9001:2008 si ISO 14.001:2005 sau ISO 14001:2004 pentru producere de polielectrolit utilizat in obtinerea apei potabile, pentru producator si furnizor, valabile in orice tara UE tradus in limba romana si legalizat valabil la data deschiderii ofertelor;
Se solicita preinregistrarea sau inregistrarea produsului conform regulamentului REACH (Regulament european nr.1907/2006 CE) si a Regulamentului CE 1272/2008.
Toate documentele de control si autorizatiile pentru transportul produsului trebuie sa fie conforme cu legislatia in vigoare.Se solicita autorizarea ofertantului de catre producator pentru livrarea produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elem.of.care va face ob.proc.repetitiv de of.este pretul;event.limite ale val.pana la care pretul poate fi imbun.Val.finala va fi data derez.obt.la fin.rundei 2.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2011 11:00
Locul: Directia Logistica, Splaiul Independentei, nr. 235, Corp C1, Parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot fi prezenti doar reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta. Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Polielectrolitul ofertat va fi testat in laboratorul Statia de Tratare Rosu. Vor fi considerati calificati ofertantii al caror produs va indeplini cel putin valorile impuse prin Anexele 1 si 2 ale caietului de sarcini. Punctajul acordat pentru partea tehnica se va face astfel: punctajul maxim il va obtine oferta cu valorile cele mai scazute ale parametrilor specificati in Anexele 1 si 2. Restul se vor puncta invers proportional in ordine crescatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala:  Str. Banului, nr. 3A, etaj 2, Ap. 7, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax:  021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2011 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer