Licitatie Publica - achizitie polihidroxiclorura de aluminiu
Anunt de participare (utilitati) numarul 104922/29.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
EXPLOATARE SISTEM ZONAL PRAHOVA SA
Adresa postala: str Gh Gr Cantacuzino nr.304, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100466, Romania, Punct(e) de contact: www.e-licitatie.ro, Tel. 0244512600, In atentia: Dobre Madalina, Email: [email protected], Fax: 0244515035, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie polihidroxiclorura de aluminiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statie de tratare voila
statie de tratare valeni
statie de tratare maneciu
Codul NUTS: RO3 - Macroregiunea trei
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 568, 193.6EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie polihidroxiclorura de aluminiu utilizat la tratarea apei in scopul potabilizarii
cantitate minima 1500 tonecantitate maxima 2820 tone
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24312123-2 - Policlorura de aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie polihidroxiclorura de aluminiu utilizat la tratarea apei in scopul potabilizarii
cantitate minima 1500 tonecantitate maxima 2820 tone
Valoarea estimata fara TVA: 1, 568, 193.6EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se solicita garantie de participare in cuantumul din documentatia de atribuire, respectiv 20000lei iar pentru intreprinderi mici si mijlocii 10000lei in formele din documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
art.2(2)lit.d/OUG34+art.44-45/OUG34asociere/subcontractare conform documentatie de atribuire
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind calitatea de participant la procedura ;
declaratie privind eligibilitatea;
decalaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din oug 34/2006
certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale(certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, certificat de atestare fiscala fiscala privind obligatiile la buget si certificat de cazier fiscal)-valabile la data deschiderii in seap ;
certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii in seap a ofertelor;
cerificat de inmatricularepentru persoane juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana (originale sau copie legalizata)
se solicita completarea formularelor din documentatia de atribuire si trimiterea in forma electronica scanate dupa documentele originale atat a acestor formulare cat si a celorlalte documente solicitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceripe ultimii trei ani -formular 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari in ultimii trei ani -formular 5
certificat iso 9001 pentru producator (sau similar)
autorizatie de livrare (comercializare)emisa de producator pentru furnizarea produsului scanata dupa documentul original sau formular 12
daca este exista subcontractanti-formular 13
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
20%
20
Descriere: Componenta financiara
2.
punctaj tehnic 1
20%
20
Descriere: fisa tehnica -80puncte ;fisa securitate -20puncte
3.
punctaj flux tehnologic
60%
60
Descriere: trei fct eval cf docum de atrib. 30pct/35pct/35pct
Punctaj maxim componenta tehnica: 80
Pondere componenta tehnica: 80 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie .ro -seap
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021310464, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel ploiesti, sectia contencios administrativ si fiscal ( 256^2/OUG34)
Adresa postala: str.emil zola nr.4, Localitatea: ploiesti, Cod postal: 2000, Romania, Tel. 0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
s.c. exploatare sistem zonal prahova s.a. -compartiment contencios
Adresa postala: str. gh.gr. cantacuzini, nr.304, Localitatea: ploiesti, Cod postal: 100466, Romania, Tel. 0769074776, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2010 14:55