Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie polihidroxiclorura de aluminiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 116221/01.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECOM S.A. - DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala:  BDUL. CAROL I, NR. 53, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220146, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTIAN CRIVAC, Tel. 0352/401330, Email:  [email protected], Fax:  0352/401330, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie polihidroxiclorura de aluminiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Drobeta Turnu Severin, statia de tratare a apei, str. Aeroportului nr. 2.
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 674, 700 si 1, 349, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se doreste incheierea unui acord cadru de furnizare pe o perioada de 3 ani in baza caruia se vor incheia 3 contracte subsecvente, de cate 12 luni fiecare. Valoarea estimata a contractelor se situeaza intre 224.900, 00 RON si 449.800, 00 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare polihidroxiclorura de aluminiu conform specificatii caiet de sarcini.
Cantitate maxima estimata acord cadru: 780.000 kg
Cantitate minima estimata acord cadru: 390.000 kg
Cantitate maxima estimata contract subsecvent: 260.000 kg
Cantitate minima estimata contract subsecvent: 130.000 kg
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24312123-2 - Policlorura de aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare polihidroxiclorura de aluminiu conform specificatii caiet de sarcini.
Cantitate maxima estimata acord cadru: 780.000 kg
Cantitate minima estimata acord cadru: 390.000 kg
Cantitate maxima estimata contract subsecvent: 260.000 kg
Cantitate minima estimata contract subsecvent: 130.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 674, 700 si 1, 349, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 26.988, 00 lei sau echivalentul in euro. Garantia de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea va fi legalizata daca oferta comuna este castigatoare. Ofertantul va preciza partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind situatia personala a candidatului/ofertantului ? original-Certif. de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor in termene de valab. la data deschiderii ofertei catre Bugetul General de Stat ? original sau copie legalizata-Certif. de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor in termene de valab. la data deschiderii ofertei catre Bugetul Local ? original sau copie legalizata-Pt. persoanele fiz./jurid. straine: Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor in termene de valabilitate la data deschiderii ofertei - copii legalizate si traduse in limba romana de un traducator atestat.-Certif. constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, formular specific autoritatii competente, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei ? original sau copie legalizata-Certif. de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului de pa langa Ministerul Justitiei ? copie legalizata-Pt. persoanele fiz./jurid.straine: Doc.care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ? copii legaliz. si traduse in limba romana de catre un traducator atestat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2007-2009)sa fie de cel putin 899.600, 00 lei sau echivalentul sumei in euro.-Bilantul contabil, contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2009 ?copie legalizata (si tradusa in limba romana de un traducator atestat-pentru persoanele juridice/fizice straine)-Angajament ferm al persoanei invocate de ofertant/candidat, pentru a-si demonstra capacitatea economica si financiara, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate - original sau copie legalizata-Fisa de informatii generale - original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici trebuie sa dovedeasca ca a implementat si finalizat maxim 2 (doua) contracte de furnizare polihidroxiclorura de aluminiu (cod CPV 24312123-2si produs cu specificatii identice cu cele solicitate in caietul de sarcini). Produsul ofertat trebuie sa fi fost utilizat la tratarea apei brute (surse de apa de pe teritoriul Romaniei, din care cel putin una sa fie Dunarea).
Valoarea insumata a contractelor/cantitatilor de furnizareprezentate sa fie de cel putin 449.800, 00 LEI fara TVA sau echivalentul in sumei in EURO si valoarea minima de 260.000 kg polihidroxiclorura de aluminiu livrate.
?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ? original?Fisa de Experienta Similara ? original-Recomandari din partea Beneficiarilor ? copie legalizata
-Documente constatatoare (conform art. 97*1 din HG 925/2006) emise la finalizarea contractelor (cod CPV 24312123-2) eliberate de catre autoritatile contractante (conform art. 8 din OUG 34/2006)?copie legalizata
-Angajament ferm al persoanei invocate de ofertant/candidat, pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si/sau profesionala, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate - original sau copie legalizata
-Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? original sau copie legalizata
-Certificatul ISO 9001 :2008 sau echivalent in termen de valabilitate, prezentat atat pentru producatorul cat si pentru distribuitorul produselor ? Copie legalizata
-Certificatul ISO 14001 :2005sau echivalent in termen de valabilitate, prezentat atat pentru producatorul cat si pentru distribuitorul produselor ? Copie legalizata
?Declaratie privind subcontractantii ? original?Acord de asociere ? original
?Acord preliminar / scrisoare de intentie - original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de plata acceptat
25%
Descriere: plata la 30, 45 sau 60 zile
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2011 12:00
Locul: S.C. SECOM S.A. Drobeta Turnu Severin, Bdul. Carol I, nr. 53, judetul Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. SECOM S.A.
Adresa postala:  B-dul Carol I, nr. 53, Localitatea:  Drobeta Turnu Severin, Cod postal:  220146, Romania, Tel. 0352-401332, Email:  [email protected], Fax:  0352-401332
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer