Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie polihidroxiclorura de aluminiu


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.760.720 RON

Castigatorul Licitatiei: PAC WATER S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 133336/19.05.2012
Informatii anunt de participare asociat 124597
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECOM S.A. - DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: BDUL. CAROL I, NR. 53, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, Tel. +40 352401330, In atentia: CRISTIAN CRIVAC, Email: [email protected], Fax: +40 352401330, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie polihidroxiclorura de aluminiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC SECOM SA, Municipiul Drobeta Turnu Severin, Punct de Lucru, str. Aeroportului, nr. 2
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste incheierea unui acord cadru de furnizare polihidroxiclorura de aluminiu pe o perioada de 4 ani in baza caruia se vor incheia 4 contracte subsecvente, de cate 12 luni fiecare.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24312123-2 - Policlorura de aluminiu (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 760, 720RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
210 / 10.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S40-065291din28.02.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3495 Denumirea: Achizitie polihidroxiclorura de aluminiu
V.1) Data atribuirii contractului 16.05.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PAC WATER S.R.L.
Adresa postala: Patrangeni nr.37 B, Localitatea: Zlatna, Cod postal: 516109, Romania, Tel. 0258856921, Email: [email protected], Fax: 0258856921
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1820000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1760720.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de ani: 4
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Pentru intocmirea unei oferte comune operatorii economici vor respecta prevederile art. 186 alin. 3 si art. 190 alin. 3 din OUG 34/2006, modificata. Pentru ofertantii din categoria IMM-urilor: pot participa ca ofertanti firme sau asociatii de firme cuprinse in categoria IMM-urilor (intreprinderi Mici si Mijlocii) conform legislatiei in vigoare. Aceasta beneficiaza de facilitatile prevazutein art. 16 pct. 2 din legea nr. 346/2004, cu modificari si completari ulterioare. In cazul depunerii ofertei de catre o asociere, pentru a beneficia de reducerea de 50%, conditia este ca fiecare membru al asocierii sa fie IMM. Pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM-urilor ofertantii trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere conform art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificari si completari ulterioare. In situatia depunerii a doua sau mai multe oferte cu acelasi pret (cel mai scazut), acestea se vor departaja in plic inchis (in termen de 24 de ore de la solicitare). Numarul documentatiei respinse: 12428, 23.01.2012, ora 13:16.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006, art. 256^2 lit. a)
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC SECOM SA - Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Carol nr. 53, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Tel. +40 352401330, Email: [email protected], Fax: +40 352401330
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2012 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer