Licitatie Publica - Achizitie PORUMB - DS Hunedoara 2012
Anunt de participare numarul 138745/07.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA ? DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA
Adresa postala: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330091, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Productie, Marketing, Achizitii, Tel. +40 254205100, In atentia: ing.Gorun Gabriel, Email: [email protected], Fax: +40 254205111
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie PORUMB - DS Hunedoara 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ocoalele Silvice: Baia de Cris, Dobra, Gradiste, Ilia, Lupeni, Petrosani, Pui si Retezat
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie porumb boabe si stiuleti
Porumb boabe
Ocolul Silvic Retezat 22000 kg
Porumb stiuleti
Ocolul Silvic
Baia de Cris 7000kg
Dobra 10000kg
Gradiste 5000kg
Ilia 7000kg
Lupeni 5000kg
Petrosani6000kg
Pui 20000kg
Retezat 4000kg
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03211200-5 - Porumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati : Porumb boabe: total ? 22.000 kg
Porumb stiuleti: total? 64.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 67, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare ale Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf. art. 11, alin. (5) din H.G. 925/2006).
In lipsa declaratiei mentionate mai sus, neprezentarea unui singur document(la data limita de depunere a ofertelor), necesar pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor stabilite prin criteriile de calificare si selectie sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate, are ca efect descalificarea ofertantului.Cerinta nr. 1
Informatii generaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta obligatorie:
- completarea si prezentarea formularului, ,Informatii generale?din SectiuneaIIIFORMULARE
Nota:
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din produse, subcontractantii vor trebui sa completeze formularul , ,Informatii generale? cu propriile date, pentru recunoastere, conform art. 45, alin.(2) din OUG nr.34/2006.Cerinta nr. 2
Declaratie privind eligibilitatea, inclusiv participarea la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);
Cerinte obligatorii:
Persoanele cu functie de decizie in cadrul D.S.Hunedoara: - Director: ing. Crisan Radu- Director tehnic: ing. Baldea Sorin- Director economic: ec. Pastiu Crinela
Pe langa persoanele de mai sus, alte persoane implicate in procedura de atribuire sunt(membri ai comisiei de evaluare): - Consilier juridic: jr.Faur Lavinia- Inginer silvic: Macarie Ilie- Inginer silvic: Ghitoaica Izabela- Inginer silvic: Ionescu Dan- Inginer silvic: Gorun GabrielMembri de rezerva(care pot inlocui membri comisiei de evaluare): - Inginer silvic: Coanda Victor- Inginer silvic: Ulita Razvan- Economist: Breban Daniela- completarea si prezentarea formularului, ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?din SectiuneaIIIFORMULARE
In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta obligatorie:
In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1
Persoane juridice/ fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta obligatorie :
-prezentare certificat constatator emis de O.N.R.C. ? original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Cerinta nr. 2
Persoane juridice / fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Participantii la procedura sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate.
Documente obligatorii:
i) Se vor atasa copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, traduse in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
ii) Se vor atasa copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, traduse in limba romana, dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana data limita de depunere a ofertelor.
iii) Se vor atasa copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, traduse in limba romana dupa documentele relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, faptul ca ofertantul (asociatii), au ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea produselorsolicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Alte informatii: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ca documentele prezentate intr-o alta limba decat cea romana sa fie prezentate ulterior si intr-o traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Informatii privind asocierea, dupa caz.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare operator economic din cadrul asocierii va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare). Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii asociatiei respective.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 7879 din 04.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile dupa data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al D.S.Hunedoara
Adresa postala: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330091, Romania, Tel. +40 254205100, Email: [email protected], Fax: +40 254205111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2012 16:56