Licitatie Publica - achizitie porumb stiulet
Anunt de participare numarul 130241/13.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 229, Email: [email protected], Fax: 021 316 97 45, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. 0250735840, In atentia: ing.Vaduva Vasile, Fax: 0250739266, Adresa internet (URL): [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. 0250735840, In atentia: ing.Vaduva Vasile, Fax: 0250739266, Adresa internet (URL): [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. 0250735840, In atentia: ing.Vaduva Vasile, Fax: 0250739266, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie porumb stiulet
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: O.S.Dragasani si O.S.Calimanesti
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achitie a .35.000 kg porumb stiulet
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03211200-5 - Porumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
35.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 28, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de paricipare este de 320 lei pentru lot I si 240 lei pentru lot II
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
asociere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de neincadrare in art.181 din OUG 34/2006 , declaratie eligibilitate , dovada ca nu are datorii la bugetul local si bugetul consolidat , certificat de participare la licitatie in nume propriu
certificat constatator de la registrul comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
balanta de verificare la 31.08.2011
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ultimul bilant contabil depus
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
buletin de analiza, care certifica calitatileproduselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2011 11:00
Locul: directia silvica valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii legali ai firmelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- achizitia de porumb se face din fonduri proprii- RNP ROMSILVA BUCURESTI prin subunitatiel sale - directiile silvice-achizitioneaza produse similare si valoarea acestora depaseste pragul valoric prevazut la art.124, din OUG 34/2006 , drept pentru care se va aplica procedura de "licitatie deschisa"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Cosnsiliul National al Solutionarii Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus, nr.6, sect3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Cosnsiliul National al Solutionarii Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus, nr.6, sect3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al D.S.Valcea
Adresa postala: str.carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. 0250735840, Fax: 0250739266, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2011 09:51