Licitatie Publica - Achizitie preparate impotriva anemiei
Anunt de participare numarul 99257/03.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Pascani
Adresa postala: Str Gradinitei nr 5, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Ludovica Liliana Dogaru, Tel.0232-763600, Email: [email protected], Fax: 0232-765060, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie preparate impotriva anemiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Pascani, str.Gradinitei nr.5, loc.Pascani, jud.Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de preparate impotriva anemiei si anume:
- Vitamina B12 50 mcg/ ml (Cyanocobalaminum)sau echivalent -1110 fiole
- Sorbifer durules (Combinatii de Ferrosi Sulfas + Acidum ascorbicum) sau echivalent- 16250 cpr
-Ferro gradumet sau echivalent (Sulfat feros)- 300 cpr
- Venofer sau echivalent (Complex de hidroxid de fier (III) sucroza)- 2010 fiole
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621300-2 - Preparate impotriva anemiei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de preparate impotriva anemiei si anume:
- lotul 1-Vitamina B12 50 mcg/ ml (Cyanocobalaminum)sau echivalent -1110 fiole
- lotul 2-Sorbifer durules (Combinatii de Ferrosi Sulfas + Acidum ascorbicum) sau echivalent- 16250 cpr
- lotul 3- Ferro gradumet sau echivalent (Sulfat feros)- 300 cpr
- lotul 4-Venofer sau echivalent (Complex de hidroxid de fier (III) sucroza)- 2010 fiole
Valoarea estimata fara TVA: 54, 012.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA, constituyita in conditiile legii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii provenite din contractele incheiate cu CAS Iasi.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In situatia in care oferta deste depusa de un grup de operatori economici acestia au obligatia de a prezenta contractul de asociere legalizat , pana la data depunerii ofertelor in SEAP.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(Formular nr. 12A)Declaratie privindcalitatea de participant la procedura (Formular nr. 12C)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr. 12B)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare emisa de catre M.S.P.
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului ComertuluiAutorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului valabila si in termenAutorizatie de distributie de medicamente angro.
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este resident, valabile si in termen la data deschiderii ofertelor).
pentru persoanele juridice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiului financiar la 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa informatii generale
Se vor completa formularelesi se vor prezenta: specificatie tehnica/ fisa tehnica/ buletine de analiza/ declaratie de conformitate EC/ anexa la Autorizatia de punere pe piata a produsului, precum si/sau alte documente relevante ale producatorului/ distribuitorului, astfel incat informatiile din propunerea tehnica sa permita identificarea cu usurinta a corespondentei cu specificatiile tehnice minime din Caietul de Sarcini.
Operatorul economic va confirma in formularul de oferta tehnica termenul de valabilitate al ofertei, termenul de plata de 180 zile , precum si termenul de livrare de maxim 7 zile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4791 / 30.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2010 18:00
Locul: Spitalul Municipal Pascani , str.Gradinitei nr.5, loc.Pascani, jud.Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, loc.Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 3104641, Fax: 021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Spitalului Municipal Pascani
Adresa postala: str.Gradinitei nr.5, loc.Pascani, cod postal 705200, ,Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel.0232/ 718606, Fax: 0232/ 765060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2010 10:37